Rôglě gnoja


Lovec v kâlne vode

16.08.2007., četvrtak

Zubrani

Z grupě hr.sci.astronomija (skrati.net/zubrani)

(zubrani = izabrani, astronauti, op. E.F.)

ZUBRANI

v nebe sam gledel
štel sam gore iti
na štalskem pragu sam sedel:
"E da me nešče ve gore hiti!"

vse se činile tak blizu
dost bi bile same male skučiti
al napravil sam si jenu analizu
pak mrti je bolje gemišt si spiti

čuče su letele po dvurišču
punureli su si purani
bile je preveč posla na strnišču
ma, v nebe nek letiju teri su zubrani

(by Žuna)


:: 08:15 :: Komentari (1) :: Isprintaj :: #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Piknjice i črknje
Črčkę na slovami su naši kajkavski glasi. I to ovak:

â - kak v réči jârek
ě - kak v réči rěčem
é - kak v réči réč
ô - kak v réči nôvo

Rečnik
Ak vam nekakva reč ne jasna pitajte...

balta, baltica - mala sekirica, koristili su je mesari ili tesari, kak koji
kača - zmija
najža - tavan, došlo je od na iže - na kući
pees, po peesu - skračeno od P.S., ne Post Scriptum več Pravilo Službe, to je poznati termin sakomu kaj je služil vojsku v propale Jugoslavije
strmopizditi se - poniranje v stilu Japanske kamikaze sam kaj je mesto aviona v glavne uloge čovek