srijeda, 23.08.2006.

vratila sam se...

cure, žao mi je što sam vas napustila...
stvarno se grizem...
ali dovoljno sam kanjena...
bit ću na ovoj adresi još mjesec dana... ali onda ću je promijeniti...
i nju i ime...
jel za ovaj blog zna previše ljudi... a ono što vam imam za reći, ne smije nitko znati...
trenutno se mrzim... ne toliko sebe... koliko ogledala i tuđe oči...
zašto?? zašto?? preostaje mi jedino plakati...
odlučim, ne ostvarim, odlučim, ne ostvarim... a ne mogu smisliti dovoljno učinkovitu kaznu...
mislila sam rezanje... ali ipak... život mi je draži...
i što će mi linija ako ću biti unakažena...
cure, trebam vas više nego ikad u životu...

zauvijeka vaša loveannnanonoheadbang =((

Image Hosted by ImageShack.us

- 23:08 - Don't just fade away ( 2 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

                                                    Designed by: Nlo©