petak, 31.03.2006.

Eto cure, jučer sam vas "napustila," koliko vidite, ne zapravo, još sam tu, ali u mislima, odlučila sam da ću jesti normalno u ovih nekoliko dana do državnog koje je u nedjelju, tako da imam snage!
shvatila sam da kad ne jedem nisam tako dobra na treninzima kao inaće, a sada dolaze najvažnija ntajecanja. Znači do nedjelje jedem normalno, od ponedjeljka počinjem svaki dan trćat i ukidam si slatko i hranu u školi - potpuno! Slatko je dozvoljeno i to mislim na corny i takve neke slatkiše, banane, jedino na dam natjecanja. a od petog mjeseca se vraćam na onu dijetu 15 kg u 15 dana i nadam se da ću ovaj put uspijeti jer mi je dosta svega. Smršavila sam u struku i stanem u sve više io više starih hlača, ali se kazaljka na vagi ne pomiće! :( no no no
JUČER: 6. DAN
jela sam poslije 18 -20 bodova
pojela sam do 1100 kalorija +20 bodova
kruh -5
meso -5
objavljiovanje u postu +5 bodova
učenje - 3 sata (ponosna sam na sebe) +30 bodova
1.5 h treninga +30 bodova
više od 2L vode +10 bodova
UKUPNO: 55 bodova

DANAS: 7.DAN
komad pizze - 750 kcal
bleeeeeee, fuj bang +20 bodova
više od 2L +10 bodova
kruh -5 bodova
meso -5 bodova
pola sata vožnje biciklom +10 bodova
1.5 h +30 bodova
ukupno: 60 bodova

- 16:26 - Don't just fade away ( 8 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

                                                    Designed by: Nlo©