subota, 25.03.2006.

mrzim se, mrzim se iz dna duše! joooooj! morala sam ja sve zajebat! išla sam van i lijepo odošmo mi u mcdonalds, i pojela ja sladoled sa preljevom od čokolade, i sad sam na nuli, jednoj velikoj 000000000000000! a isto tako zajebala sam i onu dijetu 15 kg u 15 dana. Sadfa idem iz početka, pa nisam valjda tako glupa da se cijelo vrijeme mučim i opet zaserem, ne, ne više! pokušala sam povraćat ali nije išlo. idemo sad iz početka, i razmišljam o tome da si nekoliko tjedana zabranim izlaske tako da više ne dolazim u napast!

rang lista:
1. sadgirl - 75 bodova
2. ana hope - 55 bodova
3. loveanna i anie - 0 bodova :(



>>nadam se da je tako i da će sutra biti bolje! pusa!

- 23:42 - Don't just fade away ( 21 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

                                                    Designed by: Nlo©