LoveAddict

comeback

prošlo je skoro pa i godinu dana otkad sam odustala od bloganja, i sad dok ležim i ne mogu zaspat, a moram se probudit za manje od 5 sati, opet mi kroz glavu prolaze neke misli koje su me mučile i za vrijeme bloganja, i nekako mi se čini da je bilo lakše kad bi to sve izbacila i zapisala, a vi malo prokomentirali...
zaključak, vraćam se ;) na novoj adresi ofkors, tko zna kome je ova već pala u ruke, ali opet sam među vama ;) wink

08.04.2008. u 01:28 | 7 Love me | Love me not | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (1)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

nekoliko detalja o meni:

Image Hosted by ImageShack.us

- 21-ogodišnja studentica sa totalnom zbrkom u glavi i jedinim ciljem u životu-da ju riješi, koliko blog u tome pomaže, sami procijenite

Kako provodim vrijeme koje ne računam kao slobodno: faks, programi, učenje...

Kako provodim slobodno vrijeme: aerobic, kave, msn, blog, čitanje, sunčanje...

Filmovi: Waiting..., Grudge, Da Vincijev kod, Omen 666, Ključ tajni, Mračne vode, Krug 1 i 2, Bridget Jones 1 i 2, Bogomdan, Saw 1, 2, 3, Egzorcist, Sliding Doors, Life or Something Like It, 28 dana, Mala djeca, Krvavi dijamant, Mala Miss Amerike...

Serije koje pratim: Seinfeld, Uvod u anatomiju, Dr.House, Vatreni dečki, Will and Grace, Kućanice, Reži me

Što trenutno slušam: Shakira, Shakira, Beyonce, Beyonce :))

Knjiga koju sam zadnju pročitala: Ono si što jedeš, Dr. Gillian McKeith (odlična je, preporučujem svima koji žele promijeniti način ishrane...)

A sad čitam: Velika očekivanja, Ch. Dickens

Zadnji film koji sam pogledala u kinu: Mala Miss Amerike

O čemu sam ovisna: kupovanju, kuhanju i proučavanju makrobiotske hrane

Što volim: dopisivati se ...

Što ne volim: rad noću

Linkovi

mtv.de-pogledam šta je novo na listama
imdb-filmovi, filmovi...
cinestar-moj drugi dom
index-tv
blog
sanjarica-malo zabave
sex and the city
horoskop-malo zabave pt.2
dr. gillian mckeith-sve o zdravoj prehrani
bio&bio-tu kupujem

formalnosti smijeh

Koliko vas je bilo ovdje od 1.1.2007.

free web counter



a ovoliko vas je sada ovdje


online



moj mail : loveaddict@net.hr

blogovi koje pratim:

strijelac
aibreann
Anna Lee
dinamitna
unspik
buba
tija
tea
rossana
dontmesswithme
cryangel
mala309
Pam
i bruise easily
zovite me britni
Miss Lynn
Suziii
child in time
Alan B' Stard
vjeverica24
geishastyle