**....::::::..Zena zmija sedi za šankom pije swoj wiski....igra se watrom..i nazdrawlja čašom prema LJUBAWI BIWŠOJ......:::::.....**

četvrtak, 01.05.2008.

...šta je meni to trebalo,da te zawolim ja,ludo nepoisiwo!?!?!????...

..ewo me ljudowi napisala sam post!!!wavewave
...šta ima kod was???..ja sam konačno našla wremena da napišem post....
...Sretan wam 1. MAJ!!!!!!!!thumbuppartysmokin
......Pa neznam šta wam napišem..ili bolje od čega da počnem??.meni je žiwot..onako..jedan tjedan ok,drugi tjedan katastrofa!!!!
..LJUBAW...to me najwiše muči u ovih par dana,neznam šta da naprawik..al was nebih htjela s tim zamarat,zato sam i stawila takaw naslow..napisala wam bi o čemu se radi,ali ima prewiše osoba koje bi skužila..o kojim se osobama radi..tako da!!!!!!tuzanbangbangeekheadbangcerek!!!!
...U ŠKOLI..ah,ah...nastawnici kao i obično seru...a sada pišemo ova sranja za malu maturu..i tako!!!!!headbangnutmad
...neznam šta da wiše napišem???..poozzzz swima i swratite!!
..........CIAOS...wavekisskiss..PUSAAAAA..kiss!!!

- 14:20 - Komentari (18) - Isprintaj - #