**....::::::..Zena zmija sedi za šankom pije swoj wiski....igra se watrom..i nazdrawlja čašom prema LJUBAWI BIWŠOJ......:::::.....**

srijeda, 19.09.2007.

...šta radi današnja mladež?????....

...bok ljudowi...wavewavewave

Načitat ćete seeeee!!!!!beljbeljbelj
Ewo mene opet, a tako brzo, kad se puno toga dogodilo!..i dobrog i narawno i lošeg..
..pa da počnem, ono sa dečkom je swe ok prošlo, sad smo nekakwi frendowi i žiwot ide dalje..!!!beljbeljbelj
A u školi swakoi se dan nešto dogodi, uwijek zajebancija, pa da krenem u 14.09. imati smo 4 i 5 sat...tehničkog, a predaj enam razrednik, pa je to uglawnom zajebancija i nitko ništa ne radi..a neki hodaju po hodniku..i rade nerede... Pa sam ja ostala kod dežurnih, a bili su iz razreda dežurni Lucija i Marin, pa sam nešto pričala sa Kucijom i tako nije wiše nikog bila na hodniku iz razreda osim narawno Amberga i Luke! I mi se zajebawamo, kad ulazi neki tim sa kutijama i mi skužili da nam taj tip puni aparat(za jest i piti) i mi za njim gore za njim i onda mu goworimo kao da nam je "uzeo" pare, a ništa nam nije uzelo.. I owaj nam da neke čokoladice...itd. i još mu m9i nešto maznuli! Onda je došla pedagogica pa nas potjerala..a mi se opet wratimo....onda je morao po nešto u kombi za pit uzeti....onda nam dao neku pokwarenu cocktu...A Amberg je maznuo limenku piwe(žuju)...i mi u razred,a zwoni za 3min..koje budale..i zwoni za kraj sata i mi u WC(Marin, Lucija,ja,Bašić, Bergi i Mateo)....otworili piwu.popilipartypartyparty...pa popušilismokinsmokinsmokin..pa na nastawu...A jesmo zajebani...To je bio petak..ah šta još se dogodilo???..a još 5 jebenih dana do eskurzije..a drugi tjedsan samo kontrolini i ispitiwanja....cijeli šou owi nastawnici...popizdili...swwwiii..
A jučer nam došla rawnateljica na hrwatski i počela srati kao da ona zna tko puši u WCsmokinsmokin..i kao da će swakog kazniti..itd...pa počela srati o eskurzija za tko se napije...pa da će bnam zwati starce....itd....
A i owi starci doma jbt stalno bešto serunamcornamcornamcor..joojj...kako je wama doma??...t je kriza srednjih godina..blablablabla..owo je za jednog dečka OPET....shwati jbt wiše..!!!!!cerekcerekcerekcerek
...i mpolim da owa osoba sa yyyyyyyy...da odjebe od mene i da si nadje drugog posla....ok?????bangbangbangnonono.jasnoyesyesyesyes
.....poozzzzzz & puussssaaaaa.....i ostawljajte narawno komentare....kisskisskisswave:wavewave:

- 14:46 - Komentari (69) - Isprintaj - #