**....::::::..Zena zmija sedi za šankom pije swoj wiski....igra se watrom..i nazdrawlja čašom prema LJUBAWI BIWŠOJ......:::::.....**

ponedjeljak, 03.09.2007.

.....ljudowi.....schoollll..neee...

...Ciao..swima....wavewavewavewave
..ewo mene ponowo...a da napišem post jer ga sigurno neću baš ubrzo pisati...a znate škola, rukomet.....iitd.
U petak sam prespawala kod Matee...bilo je super..najprije smo išle wan..pa onda kod nje....na kompu smo "nešto" gledale ili bolje rečeno nekog...a daaaaa... ondo mda idemo spawati a koje spawanje.....a žiwi blizu jednog kafića(za one koji znaju Pub)...a bila neka grupa kEOPS.....stalo se neko dere..pa neka tuča..swi pijani..a mi sa prozora gledamo ko babe....pa opet u 2 neko nawio muziku..pa neko sa autom 15 puta prolazio ja popizdila....uh..uh..headbangheadbangmadmadbangbang
....A danas je kako znate nažalost počela škola....crycrycrycry
..i danas je dan žalosti za poginule vatrogasce na Kornatima..ali je i dan žalosti ŠTA JE POČELA SCHOOLLL....
....Widjela frendowe...neke budale...ali ajde brzo je to prošlu..ali uglawnom jadnoooo....a i sutra moram...burninmadburninmadbangbang
Ali najgore je to što sam morala nositi one jeben, teške knjige doma ko debil....za poluditibangbangbangburninmadburninmad..budale....
..to bi bilo swe od mene neću baš ubrzo napisati post..ali wi obawezno ostawljajte komentara.....thumbupthumbupthumbup...
....pussaaaa....and ciao..do sljedećeg posta....wavewavekisskisskiss

- 13:12 - Komentari (58) - Isprintaj - #