LOVAC NA DAH

utorak, 13.06.2006.

4 mesto od 8

Ovako prvi je ima dva validna ugora pica vranu i škarpuna a drugi je ima pica i komarčicu od 50 i 60 Dkg
Treći je jema Lubina od kila lipa riba
Ja san ima vranu od 72 dkg ubi san je sa mareskom nazrak na 17 m dubine skoro san krepa ali jebiga isplatilo se ,kako znam da san bi 17 m lipo ima san bovu sa 17 m konopa kad sam doša do buže di je bila vrana bova me natezala vanka potega san je u bužu a osti su mi se zabile u spužvu pa kad san iša izvadit misli san da će mi ispast pa san pusti osti i iša vanka i opet zaroni izvuka osti a vrana je ostala ima san one stare varene osti sa modificiranim velikin zubima pa mi zato ni ispala od ostatka ubi san pirku od 40 dkg koja ni validna ali boli me kurac i tako ni ništa bilo umore pa san sritan ka pas.Da stvar bude gora poceli smo ronit tek u 10 uri i nismo imali barkajola ,ja i priatelj ,pa bi ja njega buta umore zavozija kojih 200 m pa bi baci sidro i tako ukrug nismo ronili po puntima nego sve odreda jebiga opet je bilo dobro tu je bilo i nekih misterija oko natjecanja ali fala bogu ja znam sta sam ja ubi pa sna sritan

- 00:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Iskustva i savjeti o podvodnom ribolovu

Linkovi

E-mail

  • ermo1@net.hr

nisam baš često na blogu ,sad poćinje sezona i iman puno posla