Lottosystem

18.06.2013., utorak


Lottosystem za mjesečni dobitak 7000 kn i više, drugi val krize stiže , promijenite svoju budućnost na vrijeme!

Mjesečni Dobitak 7.000 kn ( 1.000Eur-a) i PUNO VIŠE !


Drugi Val Krize Stiže !


Promijenite Vašu budućnost na vrijeme !


U Našim kladionicama već duže vrijeme možete naći u

Ponudi Lotto oko 30 Zemalja širom svijeta.


Kladionice time Dobro Zarađuju,
no na tome Možemo i Mi Odlično Zaraditi.

Kako, saznao sam slučajno proučavajući neke Systeme pa sam sam složio sistem igre kojeg prakticiram već duže vrijeme , otprilike 18 mjeseci.

U prosjeku sam Mjesečno Zaradio izmedu 6000,oo i 7000,00 Kn dakle 1000€. Početna banka bila mi je 500 kn. U 8 mjeseci sam zaradio 55 000 kn.
U ovoj kriznoj situaciji u našoj državi i šire (Ex-yu) na ovom Systemu Zaradim Mjesečno skoro 2 PROSJEČNE Plaće.


Naravno da taj novac kojeg sam zaradio igrajući ovaj sistem Lotta nemam u cijelosti očuvanog jer ga i trošim (računi, benzin, prehrana i da dalje ne nabrajam , znate i sami.

Igrajući taj System Zarađujem Dodatno (što i NIJE za odbaciti) za dostojan život i usput si mogu ostaviti novac sa strane.
Odlučio sam Podijeliti Ovaj System za one koji žele probati.
Ponuditi ću ga Prvoj Petnaestorici koji se jave na Mail da ga isprobaju (može vaša početna banka biti i manja , u početku će te manje Zaraditi no s vremenom će se Vaši Dobitci Povećavati).

Većina ljudi samo gubi na kladionici, i onda ulaze u jos veće dugove ne bi li povratili izgubljeno (i ja sam bio u toj situaciji nekada) a ovim Systemom mozemo Ukrotiti Kladionice.

Pogledjate koliko kladionica ima u Hrvatskoj i Ex-Yu - Plus one na kojima se možete kladiti Online, eh Ne možete ih prebrojiti, Svaka Kladionica je u Zaradi. Zato postoje Systemi.


Kladionice jako dobro prate uplate , stoga ako bi recimo 100 uplata bilo na isti način rušili bi kvote ili izbacivali iz ponude mogućnost igranja ovog systema.

Stoga sam odlučio za početak ponuditi prvoj petnaestorici (15) ovaj System , pa sljedećih 15 nešto kasnije a dalje cu vidjeti...


Zainteresirani javite se na E-mail:


lottosystemania@gmail.com




Paket za System Iznosi 250,00 Kn ,35 Eur-a ili 45 $ !!!!!


Prije nego Naručite System DOBRO Razmislite,


Da li želite ISKORISTITI takvu Vrstu ZARADE


Po Uplati - Dobivate System Igranja - ODMAH !



Zanemariv ULOG - Obzirom na MJESEČNU ZARADU !


Kako Uplatiti da DOBIJETE SYSTEM:



Supersport kladionica



Tekući Račun


Moneybookers




Nekoliko listića iz Arhive !!!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



- 18:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.