fish!
fish!
square square
četvrtak, 28.09.2006. - 12:45
..anti-wishlist..

ne želim, ikad više

° moliti se da stignem na vrijeme da se oprostim
° sjediti 4 sata u autu, plakati bez glasa, šmrcati "jer mi je nos začepljen zbog alergije"
° osjećati da ju izdajem jer sam spakirala ono što ne želim, jer sam promijenila mjesec na kalendaru..
° danima očekivati loše vijesti
° bojati se zaspati..i probuditi
° biti ona kojoj se stvari govore u povjerenju.. "znaš, nemoj reći mami, ali ja mislim da treba misliti na.."
° buditi se uz izjavu "ima li novosti?" i želje "samo da bude u redu" svako jutro
° potiskivati želje jer smatram da "nisu primjerene, nisu u redu"
° nagađati što se od mene očekuje
° funkcionirati kako se očekuje, strepeći da radim nešto pogrešno
° protrnuti svaki puta kada se oglasi telefon
° pomagati samo da izdržimo dan, i ona i ja i ostali
° odgovarati na telefonske pozive "da, u redu je, ima nade", "još uvijek loše", "nema je"
° upoznavati rođake na pogrebu
° nadati se toliko snažno da ne odustajem ni kad znam da je gotovo
° primati izraze sućuti i shvaćati da nje više nema, tri dana - cijeli tjedan
° gledati kako se sve oko mene lomi, nestaje
° gledati nju kako nestaje u podu.. iza ploče
° plakati zbog sitnica, jer sitnice podsjećaju na nju; ponovo i ponovo shvaćajući da nje više nema
° buditi se uz zvukove maminog plača
° uvjeravati druge u ono što teško i sama vjerujem
° vjerovati drugima dok me uvjeravaju u ono što ni sami ne vjeruju
° odgađati mjesecima planirana putovanja
° kriviti samu sebe jer želim, jer se nadam, jer sumnjam, jer optužujem, jer se bojim
° davati obećanja koja ne mogu ispuniti
° očekivati nemoguće, očekivati previše

° raditi ovu listu, spremna vjerovati da će je možda, jednom, netko ispuniti, barem djelomično..


* .. za sjecanje .. sve je ok *

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (9) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>