fish!
fish!
square square
srijeda, 08.03.2006. - 16:51
..dan kad sam gubila vrijeme s ponovnim objavljivanjem posta s puno linkova..

.. a što je rijeka lijepa u ovo doba godineee ..

Putujući lososs(sljika) i zubalo (sljika) otputovahu tako u Rijeku. Opet. Jer vole Rijeku. Što nema nikakve veze s tim da se svaki put tamo napiju. A-a. =) U dobrom društvu Sjajno i njenog dragog, zajedničkog prijatelja nam i Euro26 gomile (a.k.a. naši drugovi po pivi..khm, volji za putovanjem, koji nas jaaako vole *skromna kao i uvijek* =))
I tako smo se tamo napile. Opet =))

Krenimo ispočetka. Uplatismo tako put u Rijeku. Obzirom da smo se javile među zadnjima, putovanje nije propalo. Da, da, na greškama se uči =) (ovim putem ispričavamo se svima koji su htjeli ići na ona putovanja koja su otkazana, što nikako nema veze sa tim što bijasmo neiskusne i naivne i mišljasmo da će ljudi pohrliti ako se mi prijavimo. Pogriješile smo. Postoji pretpostavka da su ljudi odhrlili. (Ma ne, to ne može biti točno =)))
Ovaj put nisam imala tako ljupka i optimistična očekivanja kao ono onomad.

Da.. i bilo je drugačije nego prošli put. (a ovako bijaše tada). Da, ovaj put je sigurno bilo drugačije.. samo što se ja baš previše toga ne sjećam =)) A nije ni zubalo u boljem stanju..hihi.. Ni Sjajno.. Ni itko..

*intenzivno prisjećanje*

*processing ..*

Bilo je nekog alkohola..da..
hmmm.. petak.. Da. Neki birc u koji smo ušli, čini mi se, samo zato što smo bile dovoljno pijane. Ignorirale ljude u fensi oblekici. Ja odustala od opakog plana da nekom prepilim potpetice 0=) Mislim da sam ostavila doma priručnu pilu (daaa- onu priručnu pilu koju inače uvijek nosim sa sobom *namig*) ..Ili sam bila prepijana.. ? =) Na kraju smo završile na pozornici, ostale nakon fajrunta. Moguće da i to ima veze s tim da smo bile pijane =) Sjajno častila cugom za rođendan (*SreTaN RoDjenDan SjaJnooooo!!*), nasumični ljudi častili u bircu.. ili sam krala ..nekome?? Ja volim moje prijatelje =) Volim i slamku =))

Spavali tri sata. Da. S petka na subotu. Onda je zubalo u subotu ostala u hostelu učiti za ispit, dok smo Sjajno i ja umirale na stepenicama do Trsata. Nije li ljupko kada ispuštaš dušu, i onda skreneš i iza zavoja te čeka oh, gle! još stepenica!! (neopisivo hejtam stepenice!!!)
*tri sata kasnije* Zovem zubalo i budim je iz dubokog sna. Trebam li spominjat da je odjavila dotični ispiT??
Navečer.. Bilo je opet bambusa. Ja nisam pila. Tj. nisam pila bambus, pila sam pivu =) Bilo je ljudi ..mornara.. Ne, to smo bile MI (opet sljika) =) Da, bio je i imhotep, koji me se možda ne sjeća, jer, kolko sam shvatila, imao je puno upoznavanja taj vikend, a i cugao je pivu. (stvarno ne shvaćam ljude koji piju.. tc tc tc)
Bilo je još ljudi. Pili su. Bilo je i malih zelenih slonova koji su glumili drveće i plesali ringe-ringe -raja.. =) Oni su nestali nakon nekog vremena..bez traga. A bili su full simpa. Šteta.

Dalje je sve pomalo mutno =) Mislim da sam srela i brata. Ponudio me jeftinim vinom iz flaše. Kul =) Vidi se da smo ista familija =)) i ko kaže da nemamo dobar odnos?? *ponosna na brata i našu bratsku ljubav*

Spavala tri sata. Baj d vej, kreveti su fakat zakon..NIje da smo se puno družili doduše..ali ono. Naša međusobna ljubav je vječna i to =)
E, u nedjelju karneval. Inače, zbog toga smo išli. Ako je netko možda eventualno pogrešno shvatio da smo se išli oblokavat.. Išli smo u Rijeku zbog karnevala.

Karnevala se previše ne sjećam. =) Bilo je puno ljudi.. Sa maskama. I tematskim vozilima. Puuuunooo ljudi fenomenalno zamaskiranih. Mi smo bili grupa .. *dramaturška napetost* šarenih kvadrata od šperploče sa šarenom piramidom *ta - daaaaaa* Bile smo full ponosne na našu masku i eto, slučajno je ispalo da se skrivamo na svakoj slici =) (baj d vej, ovo su nam fotogenične face =)) Zapravo je odlično ako želiš glumiti da si, recimo, semafor. Ili ne. =) Htjela sam uzeti koju šperploču-kvadrat za uspomenu, al, jao,oh ne, nije stalo u kufer (velike šlape i čovječe ne ljuti se i mnogo garderobe zauzeli puno mjesta -- moguće da sam se opet prepakirala, ali odbijam vjerovati u te poluistine =))

i onda smo se vratile. I sad smo tu.. =)

Hvala na pažnji..
do iduće velike avanture,
pozdrav od.. putujućeg losossa (oke, da, priznajem, ovo je link na mene, ali htjela sam bit ljubicasta =))


i onda bijahu komentari:



LoSoSs vOLi kOMenTaRe (13) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>