fish!
fish!
square square
nedjelja, 12.02.2006. - 15:54
..nepravde li strashne.. (a.k.a. post za dešnjake..dešnjakinje)..

defektna slika Hipotetska situacija:

Dolazim u birc. Recimo, Route 66. Otvaram vrata desnom rukom. Gužva je. Recimo da su ljudi na nekom fenomenalnom blogu doznali za nekakav koncert. Desnom rukom uzimam pivu (inače pijem vodu, al recimo da je bio utorak..pa sam uzela pivu). Grupi 1/2 i ja plešemo. Pjevamo. Bacamo grupi majce. Desnom rukom. Palimo prskalice. Desnom rukom.

Koja je poanta ovoga?
Uistinu ne znam..

Ali razmišljala sam o slijedećem (ispitni su rokovi pa sad imam vremena..inače to ne radim. =))

Dakle, razmišljala sam:
Jednog lijepog popodneva idem lakirati nokte (ispitni rokovi, jel..neću valjda učit?!). Oh, prekrasnih li višebojnih motiva na noktima mojim! Toliko sam ponosna i preponosna da umalo zaplešem ples sreće, ali se zadnji čas obuzdam da slučajno ne lupim u, recimo, ormar i pokvarim si, ne daj bože, lak.

A onda- nemoguća misija: kako lijevom rukom učiniti da nokti desne ruke izgledaju kao oni na lijevoj ruci koji ukrašeni bijahu desnom rukom?? (Pratite me?)

Da skratim, nakon neopisivih napora i decilitara prolivenog znoja, izgleda kao da je flota napušenih svizaca, umjesto da su negdje u Alpama zamatali čokoladu u omot, upisala školu primijenjene umjetnosti i onda išla vježbat na mojim noktima.

A ako i uspiju relativno normalno izgledat, koji nokti se prvi otkrhnu? Desni!!

I kako je sad to pošteno?? Zar ne bi desni nokti trebali biti ljepši i to sve? Ipak oni se na flaši odmaraju..! Oni se rukuju s nekim! Stružu strugalice i mobitelne bonove i srećke hrvatske lutrije i keno nagradne igre!

Što o što mi valja učiniti??
Razmišljala sam.. i razmišljala..

Da prestanem piti..desnom rukom?
Počnem jesti više povrća?
Promijenim ime?
Posvojim dupina?
Popijem pivu?

Prestanem lakirati no.. oh ne!
Dakle, Piva it is! =))



LoSoSs vOLi kOMenTaRe (20) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>