...Take my hand... https://blog.dnevnik.hr/losepoglavlje

srijeda, 15.11.2006.

*...Zima...*

Image Hosted by ImageShack.us
Zima je...sve se ruši,sve se praši...bijelo tlo kao u snovima...hladnoća proizvodi trnce u žilama...srce kuca jače nego ikada...jaki vjetar fijuče i nosi sniježne pahulje...svi razmišljamo što smo postigli tokom svih ovih dana,mjeseci...a ja...ja sam dobila samo ono najgore:propalu ljubav,suze,usamljenost,svađe s prijateljima,umor i pospanost...ima još puno negativnih stvari koje sam ja postigla...Bože,Bože moj,što sam ja ovom svijetu skrivila,da mi se stalno događaju loše stvari??!što sam ja skrivila da mi najveća ljubav prema osobi propadne??!Što sam ja skrivila?
ili pak...nije sve izgubljeno...ma ne smijem odustati!!!I must go on...
moram nastaviti...!nesmijem izgubiti ono što imam!!!moram opet pokušati u ljubavi!!!moram se očvrsnuti,i krenuti dalje...I must go on...
Yes,i must go on!!!!!!!!
imam samouvjerenja u sebe,znam što hoću...!
ali mi jedino treba podrška...i nadam se da ću je imati uz vas...
nema više hladnih i zaleđenih suza,otopiti ću ih!Hladnoća će postati toplina...!
pokušati ću se malo sabrati...
ah...
moram malo odahnuti...
odmoriti se...
i onda...
KRENUTI DALJE!
And i must go on...

15.11.2006. u 18:35 • 6 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

*W€ŁCOME*

MySpace


xxxDobrodošli u moj životxxx
xxxBudite mali dio moje dušexxx
xxxPodržite mexxx
xxxUŽIVAJTE...xxx

¤@bout m€¤

Ime mi je Andrea...
Imam 10 godina...
Volim:svoju macu,,kad sam zaljubljena,,Tokio hotel,,Green Day...
Ne volim:Kad nisam zaljubljena,,školu,,kad mi netko govori da sam štreberica itd,itd..
Po horoskopu sam lav,to znači da sam jako borbena,jer kad nešto želim moram to imati..!
Obožavam maslinasto zelenu boju...Inače sam buckasta,i to naravno mrzim...
Jako sam smotana,redovito kasnim,ali to nazivam svojom najboljom vrlinom...Potpuno sam drukčija od drugih...I zato sam posebna...
Image Hosted by ImageShack.us

¤Linkicihi¤

Gloria-moja super rodica
Dora-zakooon cura
Ashley Girl-super cura,super piše...
Plava Mala-cura koja ima jako lijep blog
Nisam se sjetila drugih...oprostite...
ako sam nešto zaboravila...

¤FuN¤

Moj msn:
malasmotana@hotmail.com








chatajte...









MySpace


Ljubav je kao sjena,
Kad ideš za njom ona ti stalno bježi,
A kad joj okreneš leđa ona te VJEČNO PRATI!
MySpace


Hodala sam cestom,
putem stvarnosti,putem jave,
jer moja bol nije iluzija,
jer moje suze su prave.

Nisam znala kamo idem,
samo sam hodala,
kada sam se iz daljine
tvome liku nadala.

I hodala sam dugo,sporo
prešla brda,polja,duge
kada sam te,iz daljine
vidjela u zagrljaju druge...
MySpace


sanjati sam mogla,
ali sve što sam sanjala,
bilo je prelijepo,
da bi moglo biti stvarno....

toliko sam malo tražila,
toliko malo da pod nokat stane,
samo malo ljubavi,
jer samo ljubav liječi rane...

onda sam našla njega
srce je kamen,
a ljubav bol i tuga
jer znam da u njegovom životu postoji druga...