utorak, 10.07.2007.

PLETENJE ILI KAČKANJE / ŠTRIKANJE ILI HEKLANJE

Image Hosted by ImageShack.usDanas je jako umoran dan. Em pada kiša i tmurno je, em je cijelu noć bjesnilo nevrijeme s grmljavinom. Još od djetinjstva sam slaba na grmljavinu pa ni noćas veći dio noći nisam spavala. Osluškivala sam gdje će zagrmjeti i kojom snagom... osluškivala je i Kyra. Oko 4 sata nije više mogla izdržati samoću u kupaoni pomiješanu sa strahom pa je počela dozivati. Ustala sam, a ona je samo bila željna društva i utjehe. Tako smo se, nas dvije prestrašene kokoši, smjestile u boravak, na trosjed, pod dekicu i zaspale!
Jutros sam pospana. Što od nespavanja, što od polutame koja vlada vani, što od osla koji je još u dobroj mjeri neodređen pa mi ga se ne radi jer ne volim imaginarno, privrženija sam egzaktnom. Kad se stvari definiraju, ja ću potegnti i odraditi sve u dva dana! I to mi je draže, nego beskrajno razvlačenje s ciljem trošenja radnog vremena.
Najrađe bih, da mogu, ovdje heklala ili štrikala! Za sve koji su se bojali za mene u svoj mojoj dobrodušnosti, mogu biti mirni... Danas je osvanula još jedna maja, pletena od trakica. Lijepa, ljetna, plava, ali uz vratni otvor je stradala pa su se očice otparale. Šteta zahvača oko 20-ak očica u širinu, te 15-ak redova u duljinu. Glatko sam odbila bilo kakvo zamaranje s time i pronalaženje rješenja. Naravno da znam pokupiti očice. Znala sam po nekoliko redova otpuštati i ispravljati greške, ali ovo ne dolazi u obzir. Trenutno heklam šeširić za jednu mladu damu, a i torbicu trebam završiti... bar do kraja ljeta!
Najbitniji projekt ovog trena je završavanje radova oko uređenja hodnika, te planiranje uređenja terase. Prvo je pri kraju, a drugo je definirano, sad treba sve spustiti na papir, zaokružiti financijsku konstrukciju i krenuti u radove... pa uživati!
Vraćam se na naslov. Borim se protiv sna koji me nemilice napada. Bila sam i prošetati van, ali nije me razbudilo. Pronjuškala sav po vašim blogovima, tu i tamo ostavila komentar. Pa sam švrljala guglom po temama kao knit ili crochet i na nekoliko mjesta naletjela na dilemu kao naslov... Nisam čitala kako to doživljavaju drugi, već sam odlučila iznijeti svoje mišljenje na tu temu.
Image Uploaded by ImageShack Toolbar VS. Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Dakle, štrikanje protiv heklanja! To mi je kao da se postavi dvojba između šnicla ili kremšnite. Volim oboje, a upražnjavam prema više kriterija. Šnicl kad sam gladna, a kremšnite kad mi se hoće slatkog. (...sad će neki komentirati: GLE, BIK! SVE KROZ HRANU!) Tako mi je i s radovima poput heklanja i štrikanja. Nisu konkurencija, nego se međusobno nadopunjuju u svojim prednostima i nedostacima, vrlinama i manama. Drago mi je da baratam s obje vještine, uz vez križića i šivaje )plosni bodovi nešto slabije)... tako mogu bolje sagledati razlike, te usporediti vještine i njihove ishode. Tako je rad heklanjem puno čvršći, dok je pletivo mekše i podatnije. Heklanjem se mogu vrlo jednostavno dobiti uzoci nježni poput paučine za zavjese ili prekrivke, dok mi je za punu površinu draže pletivo. Istina, fascinira me pletena čipka, ali se za prozračne projekte opredijelim za heklano. Za odjevni predmet poput šala, pulovera, kape ili rukavica na prvom mjestu mi je pletivo. Što se brzine izrade tiće... nekad sam bila uvjerena da mi heklanje ide brže, ali sad to više ne bih rekla. Nekako mi podjednako brzo ide i jedno i drugo. Na brzinu mi utiče i mustra, pa se žurim čim prije doći u novi red, u nove boje, novu mustru i onda mi se čini da radim brže!
Kako bilo, drago mi je da znam oboje i da imam mogučnost izbora. Ni jedno nije predpostavljeno onom drugom, već stoje bokom uz bok meni na raspolaganju da ih upotrijebim kako meni to odgovara!

- 19:55 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

OPIS BLOGA

Image Uploaded by ImageShack Toolbar

LORNA, 38, zagrepčanka, udana, dvoje djece, plavuša

Pišem o:
*pletenju, heklanju, šivanju i inim rukotvorinama
*kolačima i kuhanju
*djeci i odgoju
*ljubavi, prijateljstvu i međuljudskim odnosima

* * *

BLOGERI KOJE RADO POSJEČUJEM:

RUKOTVORKE/
RUKOTVORI

angie
čarobne igle
dea
drenka
elly-b
goce
helgam
iglica
jana
joop
levant
magrit
mamabb
mirjana
nympheine svaštice
pamil
ptica selica
romantales
salvetna tehnika
sandra
sassy lady
selma
slavonac
think blue
vanchy
zana

ZLATNA PERA
champs-elysees
choco
day
DJ Da Force
fulvus
galadlier
klizanje
luuluu
MadDog
nessa C.
Nuica
nymphea
povucipotegni
skaska
tedica
tyche
viola

STRANJSKE KREATIVKE
affiknitty
blue corduroy
christine
karin
margit
simplesparrow
victorian lace today
wendy
xtreme-knitting

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
stvaram
Ravelry

e-mail
lornina.skrinjica
@gmail.com

IZDVOJENO

bodljika
gužvara
kyra