utorak, 24.04.2007.

PRVI IZAZOV

Već dva dana imam ugodan osjećaj "prazne glave", nekog stanja ni brige ni pameti. Ponekad mi se čini da imam glavu veličine 200 litarske bačve i da skoro puca po spojevima...i onda - nirvana! Ne, nisam ni na čemu, samo me ne tepe ni posla na poslu, ni neoprano suđe, ni neopeglan veš, ni započeti radovi...ništa. Ne mogu reći da baš uživam, jer buđenje može uslijediti svaki čas i kaj sam onda ak sam domjesečarila na rub ponora? Najsmješnije je da me ljudi u ovakvom stanju smatraju jako poduzetnom kao da sam samo ja svjesna ssvoje neproduktivnosti ili poslove obavljam potpuno nesvjesno. Još prije dva sata sam zaključila da tko zna kad ću iznjedriti novi post, jer sam potpuno neinspirirana i uživam u tome!
..i tada, ničim izazvana, naletim na to da me Tedica prozvala za zadatak! Treba nabrojati 5 najdražih ljubavnih pjesama... Nepopravljivom romantiku kao meni je to muka. Zar samo 5? Eh!

PATSY CLINE - CRAZY
Kad ovo svira ne do vam dragi Bog da ste u blizini jer tulim od prvog do zadnjeg tona. Pjesma ima i grubo istinite riječi o prolaznosti ljubavi i nježnim dušama koje to teško podnose...

NINA SIMONE - MY BABY JUST CARES FOR ME
Svakodnevna istinitost ove pjesme me uvijek baci u trans, pa tu odem korak dalje i pjevam i instrumental!!!

CARELESS WHISPER - WHAM
Moram li uopće obrazlagati izbor? U tu kategoriju spada i "Last Christmas" od istih izvođača...

KAO MORE - LVKY
Dalmatinština, more, klapa, ljeto, sol na koži, sunce u kosi...

I sentiš koji je obilježio moju cijelu generaciju. Svaki takt u sjećanja vraća proslave rođendana kolega iz razreda i stiskanje u nespretnim prvim koracima sentiša, žmarci prvih poljubaca...a kamo s rukama???! Legenda:
KAO TI - PARNI VALJAK

Za danas dosta, zadatak ispunjen sa zadovoljstvom!
Sutra mi mužić puni 40! Nije ni njemu lako. A kako ne voli obilježavanja what so ever, proći će sve s kavom s roditeljima! Za rođendan sam mu odlučila platiti refleksnu masažu stopala...nadam da će mu se svidjeti!

- 17:07 -

Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

OPIS BLOGA

Image Uploaded by ImageShack Toolbar

LORNA, 38, zagrepčanka, udana, dvoje djece, plavuša

Pišem o:
*pletenju, heklanju, šivanju i inim rukotvorinama
*kolačima i kuhanju
*djeci i odgoju
*ljubavi, prijateljstvu i međuljudskim odnosima

* * *

BLOGERI KOJE RADO POSJEČUJEM:

RUKOTVORKE/
RUKOTVORI

angie
čarobne igle
dea
drenka
elly-b
goce
helgam
iglica
jana
joop
levant
magrit
mamabb
mirjana
nympheine svaštice
pamil
ptica selica
romantales
salvetna tehnika
sandra
sassy lady
selma
slavonac
think blue
vanchy
zana

ZLATNA PERA
champs-elysees
choco
day
DJ Da Force
fulvus
galadlier
klizanje
luuluu
MadDog
nessa C.
Nuica
nymphea
povucipotegni
skaska
tedica
tyche
viola

STRANJSKE KREATIVKE
affiknitty
blue corduroy
christine
karin
margit
simplesparrow
victorian lace today
wendy
xtreme-knitting

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
stvaram
Ravelry

e-mail
lornina.skrinjica
@gmail.com

IZDVOJENO

bodljika
gužvara
kyra