ponedjeljak, 02.04.2007.

ROĐENDAN III DIO

Čak i dok ovo pišem, gledam "Uvod u anatomiju" gdje čak dva glavna ženska lika, iz svojih osobnih razloga svaka, pletu! Istina Izzy to ide nešto bolje, ali bitna je namjera!
E, sad! Nije me bilo par dana i to ne zato kaj sam zaokupljena pletenjem ili heklanjem! Ne, ja sam u subotu imala po treći put goste za isti ročkas. Prošle godine je Mikica bila zakinuta za ročkas (tko ne zna zašto, RAZLOG), a već se nekoliko godina ponavlja problem s 5 ročkasa u istom tjednu u istom razredu! Jedna od bližih prijateljica ima rođendan samo tri dana iza nje, pa se iz godine u godinu ponavlja da je pola ekipe kod jedne, a pola kod druge i ni jedna nije zadovoljna! Još prošle godine smo mama Ljerka i ja bile u pregovorima da cure slave skupa, ali to je propalo. Ove godine je pao dogovor da u 16h društvo (njih oko 15) dođe kod Doris gdje je roštiljanje i igranje do 19h, a tada dolaze na tortu cugu, grickalice i veliko finale kod nas.
Tko je i bilo. Otfurala sam Mikicu već u 15h do Doris i dojurila završiti tortu i povješati balone. Pomagao mi je Janko, a tata u ovim prilikama dobije slobodno od prisustvovanja, on pomaže u pospremanju!
Image Uploaded by ImageShack Toolbar Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Oko 19 sam otišla po pola ekipe, pola je vozio tata od Doris (stali su u 2 auta...) i tu je uslijedio ples, pjesma, kartanje unutra i haklanje košarke vani na terasi! Puhanje sviječica dviju slavljenica... Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Dio ekipe se i dalje igrao na terasi, dio je gledao film "Kronike iz Narnije" koji je trajao do 22:40. To je bio i kraj jer oni koji do tada nisu otišli imali su roditelje koji čekaju za vratom... Moram priznati da su bili dobri, malo glasni, ali stvarno dobri i nije mi bilo teško družiti se s njima, onako iz prikrajka! Nereda skoro da nije ni bilo i nisam provela nedjelju u rasčišćavanju.
Tako sam prije tri subote ugostila bake, dede, tete, ujake, nećake..., prije dvije subote su zakasnili kumovi zbog bolesti, a ove subote su bili klinci! Preživjela sam!

- 22:28 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

OPIS BLOGA

Image Uploaded by ImageShack Toolbar

LORNA, 38, zagrepčanka, udana, dvoje djece, plavuša

Pišem o:
*pletenju, heklanju, šivanju i inim rukotvorinama
*kolačima i kuhanju
*djeci i odgoju
*ljubavi, prijateljstvu i međuljudskim odnosima

* * *

BLOGERI KOJE RADO POSJEČUJEM:

RUKOTVORKE/
RUKOTVORI

angie
čarobne igle
dea
drenka
elly-b
goce
helgam
iglica
jana
joop
levant
magrit
mamabb
mirjana
nympheine svaštice
pamil
ptica selica
romantales
salvetna tehnika
sandra
sassy lady
selma
slavonac
think blue
vanchy
zana

ZLATNA PERA
champs-elysees
choco
day
DJ Da Force
fulvus
galadlier
klizanje
luuluu
MadDog
nessa C.
Nuica
nymphea
povucipotegni
skaska
tedica
tyche
viola

STRANJSKE KREATIVKE
affiknitty
blue corduroy
christine
karin
margit
simplesparrow
victorian lace today
wendy
xtreme-knitting

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
stvaram
Ravelry

e-mail
lornina.skrinjica
@gmail.com

IZDVOJENO

bodljika
gužvara
kyra