nedjelja, 25.02.2007.

Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Ha! Evo je! Vesela sam ko malo dijete! Ne znam samo hoće li biti presitno, ali nije ni važno... usavršit ću ja to!
Danas je nedjelja pa je i prilika da doručkujemo nešto drugačije nego kroz tjedan. Tu obično uleti sir i vrhnje s placa ili neko od zanemarenih jela tipa pohani kruh ili šmarn! Puno ljudi ni ne zna što je to. Za danas: pohani kruh. Ne volim kad ga netko drugi radi jer se kruh natopi masnoćom za prženje. Ja smućkam u dubokom tanjuru mlijeko, jaje i toliko brašna da bude gušće nego za palačinke. Kratko umočim kruh (najbolje je ako je od jučer) i pržim u nešto više vruće masnoće (može ulje, ali prođe i mast). Moj sin voli s Nuttelom, kćer s pekmezom od marelice, mužić sa srdelicama ili majonezom i Poli, a meni je najdraže s pekmezom od šipka. Može i na slano i na slatko...
Ipak, danas sam potrošila najviše vremena dajući instrukcije vlastitim klincima. Kombinirala sam tehnički za 6. razred i geometriju za 5. razred. Moram priznati da mi je geometrija izuzetno draga i upravo sam uživala! Stvarno, ne zezam se!!!
Nešto više vremena mi je ostavio i kolač za koji sam se danas odlučila. Naime, prošle sam se godine jako razboljela (za neki drugi post), pa sam se počastila prekrasnom ljubičastom knjigom na engleskom: THE COMPLETE COOKIES, MUFFINS & CAKES COOKBOOK.
Dakle, kolač se u originalu zove Chocolade mud cake iliti

TORTA ČOKOLADNO BLATO

Zagrijte pećnicu na 160 C.
Oblik za tortu promjera oko 22 cm obložite papirom za pećenje.
U posudu za miksanje prosijte 300 g brašna
1/2 praška za pecivo
1/2 čajne žličice sode bikarbone
60 g kakao praha
u to umiješajte 550 g šećera.
U posudu za kuhanje stavite 250 g čokolade za kuhanje
250 g margarina
2 jušne žlice instant kave
i 185 ml vruće vode, pa zagrijavajte na vrlo laganoj vatri uz povremeno miješanje da biste dobili glatku smjesu. Maknuti s vatre.
U posebnoj posudi izraditi 4 jaja
125 ml mlijeka
2 jušne žlice ulja.
U suhe sastojke umiješati smjesu s jajima i na kraju umiksati otopljenu čokoladu. Smjesa je prilično rijetka. Odmah je uliti u pripremljen oblik za tortu i staviti peći.
Peće se 1 3/4 sata (da! 105 minuta!!!), nakon čega provjerite da li je pećeno uobičajenim postpkom sa štapićem za ražnjiće. Štapić može ostati malo vlažniji nego je uobičajeno. Ako vam se čini da nije pećeno, stavite u pećnicu još 5- 10 minuta. Pustite da se ohladi u obliku, izvrnite na tanjur i prelijte čokoladnom glazurom. Ako je površina suha i neravna, mošete je izravnati tako da je jednostavno odrežete!
DOBAR TEK!

Image Uploaded by ImageShack Toolbar

Tu je i slikica, ali jedan je detalj jako važan! To je ovaj heklani milje ispod tanjura... nije mojih ruku djelo, naime, dobila sam ga od rođake kad sam se udala. Ovu moju, samo godinu dana mlađu, rođaku pokušavam navući na bloganje na temu ručnih radova...
Ugodan radni tjedan vam želim!

- 22:06 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

OPIS BLOGA

Image Uploaded by ImageShack Toolbar

LORNA, 38, zagrepčanka, udana, dvoje djece, plavuša

Pišem o:
*pletenju, heklanju, šivanju i inim rukotvorinama
*kolačima i kuhanju
*djeci i odgoju
*ljubavi, prijateljstvu i međuljudskim odnosima

* * *

BLOGERI KOJE RADO POSJEČUJEM:

RUKOTVORKE/
RUKOTVORI

angie
čarobne igle
dea
drenka
elly-b
goce
helgam
iglica
jana
joop
levant
magrit
mamabb
mirjana
nympheine svaštice
pamil
ptica selica
romantales
salvetna tehnika
sandra
sassy lady
selma
slavonac
think blue
vanchy
zana

ZLATNA PERA
champs-elysees
choco
day
DJ Da Force
fulvus
galadlier
klizanje
luuluu
MadDog
nessa C.
Nuica
nymphea
povucipotegni
skaska
tedica
tyche
viola

STRANJSKE KREATIVKE
affiknitty
blue corduroy
christine
karin
margit
simplesparrow
victorian lace today
wendy
xtreme-knitting

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
stvaram
Ravelry

e-mail
lornina.skrinjica
@gmail.com

IZDVOJENO

bodljika
gužvara
kyra