My music world

Moree.*____________________________________________________________*

Helouuu. Trenutačno sam na moru i da kao i obično neželim natrag kući. Bila sam u Malom Lošinju, i bilo je prekrasno. Stvarno je tamo savršeno kao i hoteli koju su također oko Lošinja. Vozila sam se svakakim brodovima i katamaranima.*____________________* a sad sam na moru skroozz doljee kod Dubrovnika, savršeno je. Kad uđem u moru osjećam se kao sirena možda je malo čudno jel.? Al se ja jednostavno jako volim kupati, i roniti, i skakati u vodu... Kad naučim (-.-) staviti ću slikice sa mora, i onda ćete moći vidjeti moje morske doživljaje.:) Da.... Oke, malo sam se zanjela pričajući o ovom a inaće trebam pričati o modi i glazbi, onda ćemo to sad obavit da nebi bilo problema.. Trenutačno na moru furam haljinice, suknje, kratke hlačice... Ali skoro na svakoj mojoj haljini koju sam ponjela na ljetovanje ima cvjetni uzorak. Luda sam za cvjetnim uzorkom i svim tim šarenilom, ali svejedno još uvijek volim ubaziti malo rokerskog stila.:D hehe.. Sad o glazbi. Fali mi moj klavir jakooo, i da još uvijek slušam: Lady GaGu, Gunse, Adele, Beyonce, Slipknot, Metalicu, Rihannu, Britney, Jennifer Lopez, Nicole Sw., Opću opasnost........ i njoš punooooo bendova i pjevača. Mislim da je to sve za danas mislim mora biti jer nažalost više nemogu pisati, plaža me željno iščekuje.xD Dada:D čujemo se uskoro.! Oh oprostite zaboravila sam reči da sam se počela baviti fotografijom, sad pikiram jedan Canon fotoaparat savršen jee.*_______________* Krećem na glumu, i jakooo jedva čekam... Volim sportove jako, al bi nekako bolje pristaje umjetnost.:)<3pjeva

10.08.2011. u 13:18 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2011  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2011 (4)
Srpanj 2011 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj blog se radi izričito o glazbi i umjetnosti. Pisat ću o svim događajima i nastupima, pisat ću o natjecanjima i smotrama. Bit će tu svega tako da vam svakako preporučam da pogledate moj blog. Nadam se da će vam se svidjeti :)

Linkovi