My music world

Helooo. Otkad su praznici ovdje puno više se mogu posvetiti mojim hobijima. Puno više pišem pjesme, plešem i sviram klavir... Pa sam zato zapravo i počela pisat ovaj blog, jer mi je bila velika želja a kad je trajala škola nisam imala vremena jer ja pohađam dvije škole- glazbena i ona obična. Da.... Čula sam jednu preeeeedobru pjesmu Alexandre Stan. Dolje ću staviti link pa možete kasnije poslušati *______________* usput ako nisam već rekla došla je nova kolekcija spring/summer MATERIAL GIRL od Madonine kćer LOURDES LEON... Presavršena je i sviđa mi se njezin stil i način odijevanja.. isto ću dolje staviti link pa svakako pogledajte.Sve više i više počinjem slušat rock, hard rock i metal, al naravno da nezapostavljam Lady gagu, Davida Guettu, Britney, Avril, Alexandru, Adele, Beyonce........... Neznam više šta da pišem, a ako dođu neke novosti javim se. bokić.! pjeva
LINKOVI: Alexandra Stan: http://www.youtube.com/watch?v=lAhHNCfA7NI
LINKOVI: Material Girl: http://blog.materialgirlcollection.com/?cat=5 ( ovo je blog ali ako vam se svidi vi ćete sve ostalo znat sami) Ugodno ljeto vam želim.! pjeva

15.07.2011. u 12:29 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2011 (4)
Srpanj 2011 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj blog se radi izričito o glazbi i umjetnosti. Pisat ću o svim događajima i nastupima, pisat ću o natjecanjima i smotrama. Bit će tu svega tako da vam svakako preporučam da pogledate moj blog. Nadam se da će vam se svidjeti :)

Linkovi