subota, 15.09.2007.

Navike

Imam lošu naviku tj. ovisnica sam o duhanu. Međutim zadnjih dana se pojavila još jedna, a to je neumjereno kupovanje. Prošle sam si godine kupila vrlo malo stvari i nedavno pregledavajući ormar sam ustanovila da je potrebno malo obnoviti garderobu. Odlučila sam pričekati radprodaje nakon Božića, ali primjerice danas ničim izazvana sam kupila četiri majice. Neki dan torbu. Pa nedavno dva para čizama. Malo sam pretjerala poglavito zato što me uskoro čekaju veliki izdaci kao što su servis za auto, registracija. Sazvano je prvo ročište pa moram platiti odvjetnicu.

Odlučila sam odsad dućane zaobilaziti u širokom luku. Ni izloge više neću pogledati jer bojim se da mi je kupovanje prešlo u naviku. A loše navike treba izbjegavati.

Sve mi je bilo potrebno što sam kupila i nisam kupila ništa bezveze, ali trebala sam pričekati. Odjednom mi je postalo jako važno što i kako nosim. Uspjela sam ovo ljeto smanjiti kilažu pa sad kao da stara garderoba više nije dovoljno dobra. Prava je istina da je malo komotnija jer to nije nikakav drastičan gubitak kila.

Uglavnom. Zaobilazim dućane i tražim dodatan posao. Da malo popravim financije.....I da pokrijem sve velike troškove koje ne mogu izbjeći.

Pozitivna stvar je da sam podmirila kredit i sve račune i da sam u plusu na svim računima. No ipak.....

TIme to say no....

- 16:17 - Komentari (2) - Isprintaj - #