petak, 31.08.2007.

Grozni ljudi

U životu nailazimo na svakakve ljude. Neki su dragi, drugi pristojni, ali ima i onih groznih. Prije nekoliko godina izašla sam iz jedne učmale veze jer to nije bilo ono što sam željela. Međutim i sada nekoliko godina poslije taj se čovjek javlja vrlo neugodnim porukama. Tu i tamo odgovorim da me ostavi na miru, ali uglavnom ga ignoriram. U zadnje vrijeme zaredali su pozivi usred noći. Počela sam naveče isklučivati telefone, ali poruke me dočekaju ujutro. Nepoznati brojevi, nepoznati ljudi. Kao da je moj broj svima dostupan, a čak nije ni u imeniku niti ga ja okolo dijelim. Mislim da je sve maslo onog ostavljenog i moram priznati da mi je to grozno. Ne znam ni sama kako da ga se riješim i ne mogu vjerovati da sam bila tako loša u procjeni tog čovjeka. Činio se svojevremeno drag i pristojan, ali sada je sve samo ne to. Čak sam ga nazvala i rekla da prestane s takvim maltretiranjem, ali slabe vajde od toga. Ipak drago mi je da sam se od njega na vrijeme maknula i sada samo moram provjeriti u VIP-u da li ga mogu staviti na crnu listu tj. da ne primam nikakve sadržaje od dotičnog "gospodina".

To me je jučer posebno oneraspoložilo no prijateljica me upozorila da automatski brišem njegove poruke po primitku pa se neću ni živcirati. Čini mi se kao pametan savjet.

Od jučer sam i vlasnica novih čizama. Kupila sam ih na velikoj rasprodaji u Guliveru i jako sam zadovoljna. Kupila sam još neke sitnice tek toliko da se duša razgali.

Ovaj tjedan mi je cijeli naopaki. Dramska radionica u kojoj uživa se nije održala, ali čula sam vrlo interesantna razmišljanja jednog jako mislim jako zgodnog frajera.

Danas se veselim s prijateljima, a sutra ću zasjesti i gledati Titanica. Već sam ga deset puta pogledala, ali svaki puta me film oduševi. U nedjelju ću na izlet, ako se uspijem dogovoriti.

Jesen je tu. ...a ljeto kao san...moja bi me ljetna ljubav posjetila, a ja ne bih to nastavljala. Ponovno govorim ne. Pitam se je li to pametno.

- 15:51 - Komentari (6) - Isprintaj - #