petak, 29.05.2009.

šalabahter


Dok me još drži bijes moram ovo napisat.
Pa me vi sudite kako oćete.
[ ako još neko i čita ovaj blog...
bolje bilo da NE ]

uglavnom...

Danas, petak, zadnji dan radnog predpredzadnjeg tjedna škoe.
Test geografija.
Pita biologiju.

Taj test su zapravo definicije koje nam je profa zadala da trebamo naučit
Zadala ih je 8O-ak.
Od njih 8Oak ih je bilo 17.
Imala san šalabahter (kao i uviojek)
Ali, zanimljivo, većina je imala šalabahter! Nikad nas nije bilo toliko.
Ja sam kriva jer uopće nisan učila
Oslanjala san se na pamćenje i na - šalabahtere.

Prija mi je dala neki njen šalabahter koji je izkopirala u par (tisuća) primjeraka zubo
ok, ovo nije tribalo
I... taj njen šalabahter sam stavila ispod klupe.
Moj šalabahter (font 8 xD ) je stajao ispod moje noge koja je bila prekrižena preko ove druge noge.
"Sve papiriće, listove, šalabahtere ... maknite sa klupe, jer, ... znate šta slijedi " - upozoravala je profa.
Ja nikoga ne slušam, pa ni nju.
Počeo je test.
Profa je čitala pojam po pojam i mi smo ih tako trebali pisat.
Prvih 8 pojmova sam znala ! Došao je (prokleti) deveti....
Čirnila sam na šalabahter ispod noge.. i... ZAMALO !
zamalo me uhvatila.. šetala je taman prema mojoj klupi.
Niš... sve OK... odlučila sam ne gledat više na šalabahter, jer je to ipak bilo za dlaku.
Nakon neznam ni ja kojeg profinog kruga po razredu, opet se našla iza mene. I FAK !!!!!!
biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip
biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip
stala je iza mene i vidila mi - prijateljičin šalabahter - ispod klupe. Zaboravila san ga ubacit u torbu !

khm...

Ništa nisam skužila.
Približila mi se i rekla : " Daj mi te papire što imaš ispod stola !"
- "Ko ja ?!?" - rekla sam kao da ne znam, kao nisam to JA , kao 'vi ste sigurno nešto krivo vidili', kao NA SVAKOM TESTU PREPISUJEM I NIJE MOGUĆE DA ME UHVATILO! Ali, glupost, ali sve je moguće.
- " E, ti !"
- (....) izvadila san papir za ponavljanje koji je bija ispod klupe.
[ još nisan tila prepustit šalabahter profinim rukama !! ]
dala san joj ga. -.-'
- "Sve mi te papire daj !"
- "Nema više... "
- " Ima, ajde daj. ... "
O FUCK
Moj šalabahter...
- " I, nemoj me lagat, samo me nemoj lagat !"

Mrš u p.zdu mate.inu !
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
bila san tako ljuta! Ljuta na sebe!

A šta je najžalosnije?
Sa tih šalabahtera uopće nisam prepisivala! Nego sa ovoga šta mi je bija između nogu. Toga nije vidila .
Jebeš ga!

Ovo nije kraj sa šalabahterima, zasigurno ne.
Ali... moran bit opreznija. I pazit malo više !
Glupa profa ! rrrr

Sad ne znam šta će bit. Ali naučit ću za idući st pa šta bude.


bijesna san ! Bijesnija od NIVES CELZIJUS !

15:00 - Komentiraj { 4 } Print - #

0

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


/blog kreiran - o3.1o.2oo7. /

my sides.: Image Hosted by ImageShack.us
fejs _link_
hi5 _link_
trosjed _link_

msn_imam_pitaj.

pliz respect
.želim samo jedan komentar.
.zabranjujem bilo kakva kopiranja, precrtavanja, prepisivanja .!

Mišljenja tuđa uvijek
su me gnjavila,
u mom svijetu vrijede
samo moja pravila.!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


For every minute you're angry, you loose 6o seconds of happiness.
When I heard that, I felt ...WOW!
That's true and that's how people spend all their lifes.
...just being angry at everybody and everything.
That's exactly how I don't want to spend my life. Cause life is short,... soo short.



Image Hosted by ImageShack.us senorita M.

^Ja sam samo sjebana cura koja traži svoj razum
...savršeno plava i neponovljivo jedinstvena...^

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



.Martina
./19.o5.'93./
.Dugi rat
.plešem folklor
.rock, punk
.volim svoj blog
.volim modu
.gimnazijalka
.ambiciozna
.plavuša
.nikad nisam dovoljno odlučna...
.fotoaparat :)
.Olsen twins
.zakorijela romantičarka
.obožavam starine <33
.volim čitati
.kino
.crno-bijele slike

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


You can live without food, without home,...even without clothes ... but you can't live without hope!




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Don't... don't close your heart to how you feel
Dream, and don't be afraid the dream's not real
Close your eyes, pretend it's just the two of us again
Make believe this moment's here to stay


...never say goodbye...

Image Hosted by ImageShack.us



credits
duckdz. - x x x