< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Shut up Yes/No?

subota, 15.03.2008.

my world without twirling...!! :(

ey ljudovi.... baš sam si zamišljo život bez twirlinga.... jooj...pa... da vam opišem moj svijet bez twirlinga... joooj.... bilo bi mi žao da se nisam upisao u twirling...cry.... prvo i naj bitnije...nebi upozna ni ROBERTU,ni MUHU a ni STELU...
a jako mi je drago što ih jesam...thumbupwavesretan one su supach frendice i mislim sve naj, naj o njima...yes.... a da se nisam upisao nebi ima 41 medalju ni 14 pehara.... joooj.... a nebi ni putovao.... zato mi njie žao što sam se upisao... na tim putovanjima po europi i po hrvatskoj hrvatska sam upoznao jako dobre cure.... super su... martina,tena, lorena,adrijana,gita....itd. da ne nabrajam... puno ih je...mah....a nebi ni dobio ovu super pjesmicu koju su mi cure iz Čakovca napisale.... baš je coolll...naughtysmijeh jako jako mi je dobra....evo je....I

Izgledal´ si super
danas na parketu
što da ti kažem
nemam riječi.
Kad nastupaš ti
dive ti se svi.
Kostim ti je full
ajd ostani cool.

Zurka ti je zakon
uzor si svakom.
Štap ti je frend
uvijek pratiš trend.
Iz centra si svijeta
zlato ti je meta.
To bi bilo sve
ajd nazovi me
thumbupwave
baš je zakon... kaj nije.... hehe =)....
ne znam kako bi moj život izgledao bez twirlinga.... uglavnom bio bi užas......tuzaneek zato mi nije žao što sam twirler.... ni nikad mi nebude....
evo vam malo sličica.....wavesretan...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

evo to bi bilo to za danas.... evo... još samo da poznem ROBERTICU, MUHU, i naravno STELU.... veliki pozzz i pusač njima...wavekiss bye-bye!!!



| Give me a coment… (92) | It s your papire… =)

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.