< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Shut up Yes/No?

srijeda, 05.03.2008.

weeee....smijehsretan

weeee.... nabavil sam slikice s državnog natjecanja....
pa da ne duljim previše evo vam nekih slika... nadam se da bu te uživali...inače to su vam linkovi do slika... ali odmah vam se otvori...yesmah

evo moje trenerice Tihane i mene...mah
Tihana i Ja
evo vam roberte i mene u duu...mah
Roberta i Ja
još jedan linkić...
Roberta i Ja
evo vam Franea i mene...mah
Frane i Ja
evo vam i Nives Tkalec i mene u duetu...mah
Nives i Ja
još jedan linkić...
Nives i Ja
evo vam malo i ekipa i grupu...
Ekipa Twirl
Pom-Poni
Ekipa Dance
a evo i mene...wave
Moje Slike
Još Jedna
I posljednja...
pa to bi bilo to... za danas... ajde... nadam se da ste pogledali... i da... comenthirajte mi... kess... kess...kisssretanthumbupwave



| Give me a coment… (87) | It s your papire… =)

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.