veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Shut up Yes/No?

ponedjeljak, 25.02.2008.

RaT u KuĆii...

eyy.... evo vam nešto o seriji koju volim gledati popodne.... baš je zakon.... uvijek me nasmije.... hhhhh..... iskreno.... meni je ova serija zakon.... ne znam kako vama... u njoj glume: Michael Rapaport, Anita Baron, Kyle Sullivan, Kaylee DeFer, Dean Collins, Rami Malek to je: Luckasta polusatna humoristična serija "Rat u kući" bavi se stalnim sukobom roditelja i njihove djece tinejdžera te dokazuje da znanje i moć nisu uvijek povezani. zujoludwave
evo vam nekih slikica od Kyllee DeFer i dean collinsa te slikice od njih zajedno.... nadam se da bute ih pogledali i nadam se da ste pročitali ovo....sretanfinothumbup

pa evo vam deana collinsa...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


evo vam i Kylee DeFere...

Image Hosted by ImageShack.us


a evo ih i sve zajedno....

Image Hosted by ImageShack.us


e.... pa to bi bilo to za danas.... i da.... SRETNO SVIMA NA NATJECANJU.... ali sretno onima koji se natječu.... pozzzzam STELU ROBERTICU I MUHU....yeswavemah i svi vi koji ste mi komali.... ma super ste.... kess...kisskisswave
nadam se da bute mi i dalje komali.... ajd.... da nebudem preveć dosadan.... idem sad.... bye bye.... i kess kess.... kisswinksretanyesnono



| Give me a coment… (54) | It s your papire… =)

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.