veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Shut up Yes/No?

subota, 23.02.2008.

malo o....

pa... evo me natrag... ovaj put ću pisati o crtićima... volite koji put pogledati crtiće...? ja nekada da.... kad mi je dosadno... mislim halo... to je ljudski... kad smo kod toga... kada mi je dosadno volim pogledati spužva boba....yessretanmah baš mi je zakon... a vama koji vam je crtić dobar? dok komate ako imate neki crtić napišite ga.... evo vam sad nekih slikica od spužva boba... i ako ste zamijetili promijenio sam dizajn.... pošto se zovem spužvastii tihok... pa evo vam sada slikica... hihihihi....hhh...yessmijehthumbupwave

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


kaj nisu dobre....?? hihihi... nisam znao kaj da stavim pa sam malo to.... meni su baš super... pozzzz svim blogerima i blogericama.... i pozzzy Steli, Roberti i Muhi... poZzZzy.... i da.... nemoj te zaboraviti komati....



| Give me a coment… (30) | It s your papire… =)

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.