20.04.2007., petak

La La La La...tako je kad si jedno sritno đubre

ono, nije da se falim
al moram vam reci da se moje ime nalazi na ovom pop'su
i da 16.5 posjecujem Velu Luku(tako su bar rekli)
i da 24.4 iden u Novigrad na drzavno iz lidrana nut
.....hotel 50 metara od plaze....ako budemo dovoljno lude, tj ako u krvi bude viska promila, mozda cak uletimo :) njami
i onda do velegrada malo se zabavit naughty ....
zapravo Lela ce se cilo vrime zabavljat...a i Luca s njon, a i jos neki ljudi..i bi ce lipo.....
i ono....jos jednom ja san jedno sritno đubre! jer Leli se i u sridu dogodila jedna lipa stvar zbog koje je Lela bila sritna sritna :Dsmijeh
i puno puno se zahvaljujen svom Mentoru jer je on pomoga da buden sritna sritna u sridu i da buden pozvana u Velu Luku wink

uglavnon pogledajte

i uglavnon...vracan se ponovo u svit blogova...ovog puta u novom izdanju...no prije idem u krevet ako uspijen ugasit kaiser chiefs koji se zadnja 2-3 dana samo vrte na winampu...
ma ono...la La la La la la la la bla bla
mah
- 21:48 - Reci : (11) - Ako bas zelis na papiru - #

14.04.2007., subota

za ljubav

evo malo ja pocela cesce pisat posteve, ovo 3. u zadnjih misec dana!
je da vas nece zanimat...al ono, cisto da se pofalin malo kako sunce sja :P
i tako , sidim za kompjuteron ka i uvik kad san doma, na msnu prican samo s milovicen, tj prepucavan se s njin oko hrane i pepersa (al dobro, ipak ce njemu bit bolje)
i tako, pocela ja malo citat svoj blog, i ono gledan svoja raspolozenja prije, svoje osjecaje, cak i neke misli sta san mislila da cu napravit sto posto, a sada se ne cini vise tako ...jednostavno neke stvari su se dosta prominile! prikinila san nesto sta je postojalo jedno odredeno vrime, al kraj toga je pocinja vec kad san pocela pisat ovaj blog ponovo, samo sta nisan svacala sta ce se dogodit!

u mom zivotu pojavili se neki novi ljudi, neke nove ideje koji sada okupiraju moje misli jako jako cesto...a ja, ja samo uzivan u tome i veselin se mozda na izgled malin stvarima, stvarima koje su mi falile!
uzivan s prijateljima! volin svoje decke iz razreda s kojima se nisan davno druzila...onako jednostavno da odemo na pivo i topli i mene sramotimo pred konobarima da mogu poist dva topla u roku od 15 min...sprdali smo se onako kako smo prije, pricali o stvarima koje ih samo ja pogu pitat, o stvarima koje cu ja samo njima odgovorit, gnjavila ih svojin tajnim zeljama!
a onda do mrvice doma da nas on pocasti vinom(faust je bolji od vranca). a kad pijes vino, a cole nema u blizini, ne vodni!!! i tako se rugamo jedni drugima , a ja razmisljan kako moj zivot ide na bolje :), kako me neki ljudi stvarno znaju razveselit :) pa ih grlin sve, a oni bize
i onda jos kad se naden sa svojon virtualnom "bebon" 3 puta u istom tjednu (i jos znan da izlazimo i sutra) nakon sta se misecima dogovaramo zivit u realnom svijetu i onda svatin ko mi je prijatelj i ko me voli!
i onda kad se "zakacin" sa dragon prijateljicon i kad se sve rijesi s jednon recenicon i ponovnim pricama o svemu o cem smo i prije pricale - svijet postaje zeleniji i nakon sta mu tri cetri puta napomene da san sva u zelenom(starke,gace, majca) joso nasilu sam od sebe kaze :sva si u zelenom, bas ti dobro stoji :D
i kad me se prijateljica siti sa zeljom da ode s menon na pice i onda znan da bi sada tribala u krevet ako se ujtro namjeravan nac s njom...

i onda na kraju kad čača zove dok san vani da kad doden kuci da moran uvjezbat lagat da bi rekla materi da sutradan necu rucat doma jer iden kod prijateljice i onda on glumi i sve ispituje di cu bit i kod koga, samo da bi se kasnije nasa s menon dvi ulice ispod kuce i odvea me u torcide na pecenu janjetinu(to samo da ne ide sam) :) njami


i kad znan da za 3 dana je skola...i onda samo tjedan dana prode i luca i ja put pod noge i prvi pravac Novigrad na 3 dana u hotelu Laguna, i onda iz Novigrada u Zagreb, al samo na jedan dan :(-no nije vazno jer ocekujen dobre trenutke...i onda kad se vratimo opet 3 dana odmora- spojen ponediljak s prvin maja-planova jos nema-no sve je u pripremi!!

i tako san sutra pozvana da ocistin kucu dvojici prijatelja-kojima matere odlaze za praznike, a oni sami ostaju doma...uglavnon da peren case :)...

i onda kad joso i laky obecaju kupit dar za rodendan prije eskurzije :))
i onda san tako gadljivo sritna!!!
- 00:31 - Reci : (3) - Ako bas zelis na papiru - #

08.04.2007., nedjelja

kad te zivot zakine....hehe

eto ga
ponovo ja, mislili ste me se rijesit..al ne jos...

eto danas san otvorila setnje s ronon duge 10 km(do crkve sv.mihovila i nazad)i sad me ceka vatanje kondicije koja je na samoj nuli jer ipak se zadnja 2-3 miseca nisan nista kretala....

glava-pismo me zakinilo i predvidilo lucinu dvicu iz matematike i ne dobru buducnost mom psihickom stanju te moj odlazak u ludnicu...
al polako-smirujen se, i nadan se da stresno razdoblje nestaje, tj osjecan!i da ce me zivot prestat zakidat,i da je ovih zadnjih nekoliko miseci bilo ovako samo zato sta iden u razred s ljudima koje zivot brutalno zakida, pa da se ne isticen....

i poceli praznici....i poceli su kolko tolko dobro ako cemo zanemarit par cinjenica....pocelo je uzivancijon s ljudima....gradin svoj zivot iznova i izgradi cu ga onako kako meni pase, samo jos neznan sve detalje jos...
jos ovih tjedan dana odlucila san iskoristit sta bolje.....je da me čača opet malo jebe(mislin u nekom psihickom smislu), al pocinjen ga sredivat!
u cetvrtak-rostiljada kod dubre(zar je potrebno pricat dalje ako kazen da san se vrhunski zabavila s maron i lucon u samo nekgi uru vrimena)
u petak-jako dobar vecernji izlazak
subota-izalazak takoder dobar, no ne ka vecer prije jer su me neke osobe sputale u uzivanju....

i bla bla, nisan bila posteno na kompu zadnjih tjedan dana, pa eto sada san ometena u pisanju posta malo
samo znan da se trenutno osjecan veselo zahvaljujuci par osoba!osjecan se svoja i osjecan se da mogu sada sve, samo moran sredit jos par misli u glavi...
ja to hocu, ja to mogu ...ču ču...

uglavnon.....NIJE SVE TAKO SIVO KAD IMAS S NEKIM OTIC NA PIVO!!!

e i posjetite memorabilia.blog.hr

EDIT (09.04.2007. 13:30)
znate ono kad svira neki bend isprid opcine, a vi sidite u tonija...i vas troje se dignete i jedini zaplesete ispred bine i plesete one debilne plesove, a umirovljenici van se smiju...e pa te stvari cine zivot lipsin :D

- 21:01 - Reci : (7) - Ako bas zelis na papiru - #

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

VIDIM DA TI NIJE LAKO DOK ME GLEDAS
I SILNO SE TRUDIS ODGONETNUTI STO
SE KRIJE IZA MOG VRAGOLASTOG OSMIJEHA...
A JA U TVOJOJ MUCi UPRAVO SADISTICKI UZIVAM!
KOME JE UOPCE LAKO U ZIVOTU!?!


Samo je jedan kutak svemira koji sigurno možete popraviti, a to ste vi sami.


Ako ikad u životu doživiš poraz nedaj da ti suze zablistaju u očima jer ljudi su zlobni; na ruševinama tvoje srece sagradit ce spomenik svojoj slobodi...SOKRAT





myspace

myspace layouts