21.01.2007., nedjelja


ai i eto, svi pisu stafetu, a i ja je dobila...pa hajde...da napisen nesto kratko :

1. jedina stvar koju nikad necu prezaliti je sta san dopustila majci da me ispise s gimnastike....a bilo je toliko potencijala u meni....
2.opsjednuta sam kompjuterima i digitalnim fotoaparatima! opsjednuta san svime sta ima veze s time, tako i slikavanjem....obozavan slikavati, al trenutno imam pokvareni ftooaparat, displey mu je bilo-plavi :P ...e i da, ucim programirati u C
3.cesce me u pojam ubijaju sitnice, nego neke vece stvari..zato san nekima nerazumljiva..
4.ljudima koje volim il su mi previse dragi uvik govorin da ih zelin ubiti!jer stvarno to i pozelin zbog velikih osjecaja prima njima...
5.najdraze bpje su mi zelena i narancasta, a uz njih se zna naci i ljubicasta!

to bi bilo to...
fala...

eto ga ...
pooozdrav
- 17:20 - Reci : (7) - Ako bas zelis na papiru - #

13.01.2007., subota

jutros
8 malenih
svi zivi i zdravi ovaj put
crni
maleni
neki kovrcave dlake
neki ravne
a mama-bravo mama....

ponosim se jer jedino ja mogu do njih, mogu ih dirati

aaah....samo sada...
kao i u 6.misecu jos jednom dajem oglas :


zeli ko malog crnog smisnog, lipog pasa?

- 13:30 - Reci : (12) - Ako bas zelis na papiru - #

07.01.2007., nedjelja

osjecah se kao da odlazim u zatvor
bila je ponoc i 22
a ja san koracala svojon ulicon s naprtnjacon na ledima
i torbon oko vrata
jedino sto san mogla cuti su bile moje potpetice
hodala san polako, ogledavajuci se o parkirana auta sa strane....


stajala san onako bosa ispri njega, s crvenon kapon ,zelenim naocalama
pogledavah se u ogledalo svako malo

za mi je sto razocarah nju...
al za ostalo mi nije za...

....

krenuh onako vesela
puno samopouzdanja i optimizma...
na ono sto se dogodilo nisan tila ni razmisljat
cemu?
da jesan
ne bi mi bilo onako kako je bilo
brinila bi se previse...i ne bi mogla uzivat





suocih se hrabro
prvi put u okrsaju s njim nisan ni suzu pustila


da su mi uzeli ovo na cemu sada pisen...
ustinu bih poludila....
jer ovo je moj zivot...

nemoj te se pouzdavat u mene
jucer svatih da san sve osobe koje mi jesu drage il su bile drage, iznevjerila...
i to boli....

jeste znali da se u tramvaju griju stolice?ja ne....
ispekla mi se guza sinoc rofl



- 15:14 - Reci : (4) - Ako bas zelis na papiru - #

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

VIDIM DA TI NIJE LAKO DOK ME GLEDAS
I SILNO SE TRUDIS ODGONETNUTI STO
SE KRIJE IZA MOG VRAGOLASTOG OSMIJEHA...
A JA U TVOJOJ MUCi UPRAVO SADISTICKI UZIVAM!
KOME JE UOPCE LAKO U ZIVOTU!?!


Samo je jedan kutak svemira koji sigurno možete popraviti, a to ste vi sami.


Ako ikad u životu doživiš poraz nedaj da ti suze zablistaju u očima jer ljudi su zlobni; na ruševinama tvoje srece sagradit ce spomenik svojoj slobodi...SOKRAT





myspace

myspace layouts