< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yeeesss / Noot!

Dizajn by: Elaps

1 - 2 o meni...

-Živim u jednom malom gradu u SM županiji (Glina OK...) jebote... Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-Imam 23 godine (ideš... stari seeee!) Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-Slušam Coldplay, Blunta, RHCP i Otvoreni radio pa onda... Paz' sad Percuassive Funky Tribalistic Driving Techno... Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-Preko tjedna radim u jednoj firmi u gradu (bez reklama i sličnog)...

-Dakle, hobi mi je DJ-ing već nekih 5-6 godina Free Image Hosting at www.ImageShack.us(ko bi znao točno), još uvijek amaterski jer nemam keša za neku opremu... Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-Trenutno pušim Free Image Hosting at www.ImageShack.us tu i tamo Free Image Hosting at www.ImageShack.us i volim sve što vole mladi (pa si ti sad misli šta je to)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-Za sve ostalo pitajte na komentarima...

-Ili na MSN djelaps@hotmail.com

Ko' ne klikne pizda...

Neki tamo blogovi....i linkovi...
IN-SFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Jedna zaljubljena
MilAna...
Alkohou UnajtedFree Image Hosting at www.ImageShack.us

N.I.D.Ž.O.
G'als from hometown...
Ana - Partijana...
Anain Netlog...
Caffe Bar Enter

Since 20.01.2008. U R...

Free Counter
Free Counter

Mučas grasijas na pejšns... Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TV Program
Free Image Hosting at www.ImageShack.us












Par zanimljivih slikica (klikni za veću):


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Trenutno slušam (TOP 10):



01 : Dave McCullen - Bitch (2007 Chochlow Dirty Rmx)
I just like to call you my bitch
I just like to call you my bitch
I just like to call you my bitch
I just like to call you my bitch
I just like to call you my bitch
I just like to call you my bitch
I just like to call you my bitch
I just like to call you my bitch
I just like to call you my bitch
I just like to call you my bitch...


02 : Georgie Fame & the Blue Flames - Yeh Yeh
Every evening, when all my days work is through
I call my baby, and ask her what shall we do
I mention movies, but she don't seem to dig that
And then she ask me, why don't I come to her flat
And have some supper and let the evening pass by
By playing records, beside a groovy hi-fi
I say yeah yeah that's what I say, I say yeah yeah

My baby loves me, she gets me feeling so fine
And when she loves me, she let's me know that she's mine
And when she kisses, I feel the fire get hot
Se never misses, she gives me all that she's got
And when she ask me, if everything is OK
I've got my answer, the only thing I can say, I say Yeah yeah
That's what I say, I say yeah yeah...


03 : Freemasons - Rain Down Love (2007 Club Mix)
...No expectation, no demands
Just know my heart is in your hands
You got the power in control
Oh oh oh

Let it rain down love, heavenly storm
Just what I'm searching for
Let it rain down love
Can't touch the ground
Baby just let your love rain down...


04 : Paul Van Dyke - Homage
...I'll drown you in kisses
I know I miss so many magic memories
When I'm away from you I miss your touch, I miss your voice
I miss the way we unlock, the secrets through each other
There's only you I could love forever

(Chorus)
That's why I'm so lonely in a crowd
And all I think about is coming home to you
It's pother stuff and dreams, how we hunger for our time
I could never get enough of your sweet love

I know I miss so many magical moment
When I'm away from you I miss your touch, I miss your voice
I miss the way we unlock, the secrets through each other
There's only you I could love forever...


05 : Degrees Of Motion - Do You Want It Right Now (Haji & Emannuel Remix)
Chorus
...I want ya oh I want you so
Do you want it right now
Oh I can’t let go
I want ya so bad give me all you have
I can show you now
Do you want it right now...


06 : Sneaker Pimps - Six Underground (Paul Oakenfold Remix)
...Take me down, 6 underground,
The ground beneath your feet,
Laid out low, nothing to go
Nowhere a way to meet
I've got a head full of drought,
Down here, so faroff losing out
Round here,

Overground, watch this space,
I'm open to falling from grace

Calm me down, bring it round
Too way high off your street
I can see like nothing else
In me you're better than I wannabe
Don't think 'cos I understand,
I care, don't think 'cos I'm talking we're friends...


07 : James Blunt - I'll Take Everything
...And I'll take everything!
Mmm, mmm, mmm
In this life
I'll join everyone
When I die...


08 : Justin Timberlake - Lovestoned (Tiesto Remix)
...Those flashing lights come from everywhere
The way they hit her I just stop and stare
She's got me love stoned
Man I swear she's bad and she knows
I think that she knows

She's freaky and she knows it
She's freaky, but I like it

She shuts the room down
The way she walks and causes a fuss
The baddest in town
She's flawless like some uncut ice
I hope she's goin' home with me tonight

And all she wants is to dance
That's why you'll find her on the floor
But you don't have a chance
Unless you move the way that she likes
That's why she's goin' home with me tonight...


09 : Meja - All About The Money
...Sometimes,
I find another world inside my mind.
When I realize the crazy things we do.
It makes me feel ashamed to be alive.
It makes me want to run away and hide.

Chorus
Its all about the money,
its all about the dum dum duh dee dum dum.
I don't think its funny.
To see us fade away.
Its all about the money,
its all about the dum dum duh dee dum dum.
and I think we got it all wrong anyway.

We find stranges ways,
of showing them how much we really care.
When in fact we don't seem to care at all.
This pretty world is gettin out of hand.
So tell me how we failed to understand.

Chorus x2...




Ne Klikaj!!!
Buksa-Online
Nezavisni portal grada Gline

Igre:
Bite Fight
Klikni da te gricnem...

Stvar po kojoj je blog dobio ime...






I neke jaaako dobre stvari:


Paul Van Dyke - Time Of Our Lives

There's a time for us to let go
There's a time for holding on
A time to speak, a time to listen
There's a time for us to grow

There's a time for laying low-down
There's a time for getting high
A time for peace, a time for fighting
A time to live, a time to die

A time to scream, a time for silence
A time for truth against the lies
A time for faith, a time for science
There's a time for us to shine

There is a time for explaining
There's a time to understand
A time for hurt, a time for healing
A time to run, to make a stand

Oh, this is the time of our lives
Oh, this is the time of our lives
Oh, this is the time of our lives
Oh, this is the time of our lives



James Blunt - I'll Take Everything

Ooh, these feet carry me far
Oh, my body,oh so tired
Mouth is dry
Hardly speak
Holy spirit rise in me

Here I swear
Forever is just a minute to me

And I'll take everything!
Mmm, mmm, mmm
In this life
I'll join everyone
When I die

Have my body
Have my mind
Have my coat
Take my tie
These are borrowed
Borrowed so far
Turn to dust
Fall apart

Here I swear
Forever is just a minute to me

And I'll take everything!
Mmm,mmm.mmm
In this life!
I'll join everyone
Oh, and understand
'Cause all men die ('cause all men die)
'Cause all men die

And I'll take everything!
Mmm,mmm,mmm
In this life!
I'll join everyone!
Ooo, since I'm gonna die
And I'll take everything!
Mmm,mmm,mmm
In this life!
I'll join everyone!
'cause all men die


***
The Waifs - Lighthouse

Lighthouse tall and grand
Standing on that cold headland
Shine your light across the sea
For a wayward sailor girl like me

Lighthouse man
Guide this sailor back to land
Steer my ship on through the storm
Back to water safe and calm

Sometimes I need a lighthouse for my own
It gets so dark I can’t see which way I’m going
Oh lighthouse man I’m all at sea
Shine a little lighthouse light on me
Lighthouse man I’m all at sea
Shine a little lighthouse light on me

Lighthouse man can’t help us all
Some he’ll save and some will fall
He’ll show you where the danger lies
But he can’t help it if you capsize
He’ll light your way but that is all
Steer your own ship back to shore

Won’t you light my lonely way back home
This sea is full of misery and woe
Oh woe betide those that say
They don’t need no light to light their way
They think they’re safe enough on their own
Drown in murky depths below

We all need a lighthouse for our own
It gets so dark I can’t see which way I’m going
Oh lighthouse man I’m all at sea
Shine a little lighthouse light on me



***

Coldplay - Talk

Oh brother I can't, I can't get through
I've been trying hard to reach you, cause I don't know what to do
Oh brother I can't believe it's true
I'm so scared about the future and I wanna talk to you
Oh I wanna talk to you

You can take a picture of something you see
In the future where will I be?
You can climb a ladder up to the sun
Or write a song nobody has sung
Or do something that's never been done

Are you lost or incomplete?
Do you feel like a puzzle, you can't find your missing piece?
Tell me how do you feel?
Well I feel like they're talking in a language I don't speak
And they're talking it to me

So you take a picture of something you see
In the future where will I be?
You can climb a ladder up to the sun
Or write a song nobody has sung
Or do something that's never been done
Do something that's never been done

So you don't know were you're going, and you wanna talk
And you feel like you're going where you've been before
You tell anyone who'll listen but you feel ignored
Nothing's really making any sense at all
Let's talk, let's talk
Let's talk, let's talk

petak, 28.09.2007.

Materijal za post... ideš...

Odgovor i obrada gavranovog komentara...

So here goes...:

šta nije logično što sam njega izabrala?! - i logično i pametno... najbolje...
ko da bi ti na mom mjestu postupio drugačije!!! - da ja bih isto bio s njim...
i nemožeš znati kak je meni i zašt radim to šta radim!!! - nemože nitko pa ni ti sama...
nismo bili zajedno jer JA to nisam htjela, a ne obrnuto.. - pa i obrnuto isto...
i da, i ja se zahvaljujem bogu svaki jebeni dan jer nisam s tobom završila... - u jebote al sam bad boy... do đigerce... rotten to the bone...
ti mene neznaš ni 2%... same here...
nikad me nisi znao, niti ćeš me znati. a mene boli kurac za sve. cjeli sedmi mjesec, tebe i "naše izlaske" sam davno zaboravila. - ćini se da nisi... još evo pričaš o "njima"... znaći sječaš ih se.. iss...
žao mi je što sam onu srijedu skoro napravila glupost, a to što sam to skoro s tobom napravila, e, zbog toga mi je stvarno, al ono STVARNO pun kurac žao. - šta ti ima bit žao... pa nisi niš napravila... i sama si rekla...
nemogu vjerovat da sam zbog jedne budale (bolje da kažem đubreta) skoro razjebala sve s ovim. al ovaj moj nije tolika budala pa kuži neke stvari! - a jebiga... ja sam đubre i to je tako...

... a ona kaže carici...

# ej srećo, opet ja...
napisala sam kretenu šta ga ide... sad se pizdi na mene...
sve što ću reći je I DON'T GIVE A FUCK
hehe
danas petak, idem "van", tj vjerojatno s ovim do kluba, al prvo s tobom na kavu... ak si skupim 5 kn... a nemam ni za cigare... al nebrine mene to, slovenac je financijski situiran... dobio je plaću od prakse jučer... znajući mene otić će mu te pare za 2 dana... a šta ću kad sam sponzoruša (i ponosim se time)... ma zezam se. to je jedna likuša, prije pun kurac vremena, rekla za mene, pa reko da napokon priznam... ;)))
ma joj, nemoj se ljutit šta ti pišem kilometarske komentare, nemam pametnijeg posla, a malo sam u banani...
ugl, pričat ću ti (ko da već nisam), večeras.
pusa (raven 28.09.2007. 12:02)
# btw sorry zbog svih ovih sranja od komentara, al znaš mene-ak neću reć, onda ću bar napisat... bar negdje... ajd, to bi sad stvarno bilo sve... pusa (raven 28.09.2007. 12:08)


To je to za sad... nadam se de će idući post bit malo vedriji...

Aj pozz...



| - 20:01 - Say it, don't spray it... (10) |

srijeda, 26.09.2007.

Komentar na blogu od carice... Eto...

E sad... ja bih ko obićno ( da se izvućem od pisanja) pejsto neki stih od blunta i riješio se...

E pa nebude... jer... ehhe... ja sam đubre i to je tako...

... Pa ajmo.. šta mene jebe... T-me jebe poso.. budim se u 6-10, radim 7-14 i onda malo u karu (jer mi se "Enter" još nije otvorio a onaj Čivas mi ide na kurac iskreno)...

Navećer neidem van... socijalni život mi je u kurcu... Ni s kim se više ne družim... doma piljim u komp, spavam i ubijam se u pojam slušajući ovog prokletog Blunta zbog kojeg sam u kurcu još i više...

na mob me prca ona bivša.. *u*vetina.. koja hoće da opet budem s njom... A nebi na nju više ni biciklo naslonio...

Uglavnom.. koliko mi sve ide gore tek mi ide i dolje... Al neka.. reko moj frend jednom...

Doći će i mojih 5 minuta...



| - 23:47 - Say it, don't spray it... (8) |

nedjelja, 23.09.2007.

Give Me Some Love...

Nabavio sam novi album od Jamesa Blunta i opet pronalazim smisao u njegovim pjesmama...

Čovjeku "skidam kapu" i istaknuo bih (za sad) ovu stvar...

Ne želim ju prevodit ili tak nešt jer bi to totalno ubilo ovako dobru i kvalitetnu pjesmu...



Pa evo.....

-------------------------------
James Blunt - Give Me Some Love


Me and my guitar play my way
It makes them frown
The little pieces by the highway
Bring me down

Mine is not a heart of a stone
I am only skin and bone
Thoese little pieces are little pieces of my own

Why don't you give me some love
I've taken a shit load of drugs
I'm so tired of never fixing the pain
Valia said to me
I'll take you seriously
And we'll come back
As someone else
Who's better than yourself

Many faces at the doorway
All hang around
Watch me fight in the hallway
But make no sound
So standing all alone
And I'm only skin and bone
So many faces but they all look out for their own

Why don't you give me some love
I've taken a shit load of drugs
I'm so tired of never fixing the pain
Valia said to me
I'll take you seriously
And we'll come back as someone else
Who's better than yourself

Why don't you give me some love
I've taken shit load of drugs
I'm so tired of never fixing the pain
Valia said to me
I'll take you seriously
And we'll come back as someone else
Who's better than yourself today

And someday
Soon they'll drop the bomb
Let it all out
Someday!
I know that someday
Soon we'll all be gone!
So let it all out!
Let it all out today!

And give me some love
Yeah give me some love
Come give me some love, today...



| - 21:10 - Say it, don't spray it... (7) |

srijeda, 19.09.2007.

MMORPG

Iliti... massive multiplayer online RPG

Pa ajmo redom massive je nešto masivno iliti veliko... Mutiplayer znaći za više igrača... Online je online tj na internetu... (u jebote al sam pametan)...

A šta je sad to RPG (role playing game). Dakle; igra u kojoj imate ulogu nekog lika kojeg sami unapređujete i razvijate, nadograđujete itd...

Čar ovakvih igara je što su protivnici koji su nam konkurencija pravi ljudi iz svih krajeva svijeta a ne neki izmišljeni likovi. Ljudi su nepredvidljivi i lukavi (100 ljudi 100 ćudi.. 100 žena 200 sisa)... Takve igre su još zanimljivije od običnih jer se ljudi udružuju u klanove pa ratuju međusobno, zajedno ili jedni protiv drugih.

Ja naprimjer igram takve 3 igre (Ogame, Bite Fight i Dark Pirates), ali one ne uzimaju puno vremena jer ih nije potrebno igrati konstantno, zada se neka radnja i ona se odrađuje par sati...

Igre su bijeg od stvarnosti (netko "pametan" reko)...

A što ja kažem...

"Ovakve igre su dobra tema za razgovor i dobro mjesto za upoznat ljude i družit se..."


Ajd pozdrav.. mislim da je bilo dosta...


BTW kliknite me gore da dobijem neš para u tim igrama.. ništ vas ne košta...



| - 23:16 - Say it, don't spray it... (13) |

nedjelja, 16.09.2007.

Vrijeme je novac...

Evo mene nakon poduže vremena da kažem koju pametnu... Ne bih vas htio gnjavit s obješnjenjem naslova posta već pokušat skužit zašto nemam niti jednog ni drugog...

Dobro ajd, neću sad srat' al para imam dosta za svoje potrebe... (i za još nečije - ko zna zna ko nezna 2)... Ali nebi bilo naodmet da imam koju nulu više...

Uglavnom kao što rekoh svaku plaču utrpavam za auto pa si nemogu priuštit ništa još bar 3 mjeseca... zato ispada da nemam ni vremena ni para a radim svaki dan (osim nedjelje normalno)...

Moje trenutno reinterpretiranje one poslovice "Vrijeme je novac" je...: "Živiš da bih radio i radiš da bi umro"... Ali ako i one največe ljenčine teže napretku zašto nebi i ja mogo...

Aj da ne gnjavim previše iako nemam niš pametno napisat... Pozdrav dok ne smislim neš pametnije... VOZDRA:::



| - 21:30 - Say it, don't spray it... (17) |

utorak, 04.09.2007.

Bolje 4 kotača nego 2...

Ludi moji kao što ste i sami osjetili vrijeme je gore (a ne gorije...) iz dana u dan... Temperatura pada, udara kiša a i snijeg će ove godine kažu dosta padat' pa sam odlućio skrpat neke pare i kupit si neka "kolesa" od nekih 2000 eura (više - manje, a vjerovatno manje) i napokon biti u mogučnosti otić negdje da ne pazim hoće li padat kiša i jeli vani hladno...

To kažem zato jer brzina mog skutera od 55 km/h jer ima blokadu a vjerujte to jako dosadi s vremenom... Lijepo se po ljetu vozat' po gradu kad je vani nekih 30-ak stupnjeva, a nekad je i to nepodnošljivo... Skuter mi je već dosadio i činjenica da kad nekog želim negdje odvest nemogu jer nemam dvije kacige i onda moram bježat muriji po gradu kad vozim nekoga...

Za razliku od bečara koji voze autiće svojih tatica ja cu svoj auto sam zaradit i platiti... Glupo mi je vidjet likove koji se preseravaju i gaze "autiće" koji niti nisu njihovi ili ih oni nisu zaradili niti zaslužili lud... Neki likovi zarade svoj auto pa kupe ovo-ono za njega, spojlere, rimove, subwoofere, zvučnike i još 300 raznih sranja... tj. spiskaju sve svoje pare u taj auto i onda u njemu pušaju narodnjake i vozikaju se gradom... ??? Ali to je stvar ukusa... neću ponavljat post prije ovoga.

Plus svemu treba pazit da se kupljeni auto ne razbije i da se ne pije baš previše ako se planira vozit jer se može lako popušit dobra kazna a normalno i vozačka...

Meni uglavnom treba auto za otić na posao (ništa više) dakle kupujem ga iz potrebe a ne iz luksuza ili nekoh hira a samo zato što mi je to prvi treba bit što jeftiniji jer iskreno niti nemam para... smijeh
Kupnju planiram obavit' krajem 10. ili početkom 11. mjeseca a do tad ću se vozat na skuteru...

Pozz!

TNT



| - 23:02 - Say it, don't spray it... (20) |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.