..::mAlkEc O mEnI::.
**ime**
barbara
**nadimak**
baky, baksily, rižolino
**di živim**
u osijeku
retfala
((the best))
**godine**
-14.05. imala 13
**razz**
6.c...filipowićka
**slušam**
pa cajke, hrvatske i strane
sve što mogu pjevat i plesat
**B.F**
ima ih puno
kaja, žurga, leila, mirjana, laura, maja, ,iwa, ana, taša, matićka, miha, jajan, darac, perkan...
**volim**
-frendice
-dečke
((jednog posebno))
-e.m- svoju ekipu
-izlaske i partyje
-spavati
-sladoled i čokolade
-pliwanje i trčanje
-svog pesa
-šareno
-papati
-moj mob, krevet, msn, razz
-sebe
-...
**nevolim**
-umišljene gadure
-ubojice
-narkomane
-crne teme i te stvari
-bezobzirne
-kad netko umre
-kad moram plakati
-kad su svi vani a ja na natjecanju
-pliwati duge discipline
-...
**MSN**
l.o.k.v.i.c.a@hotmail.com



.........
počela sam od nule...
free hit counter

hit counter


.........

..kakav vam je moj blogek..?
..komma..
..bezweze...
...okey, dokey...
...supach...
...the best...
pollcode.com free polls


..linkachi...
...loodacha-KAJA...
...moa mala LUCA...
obožavam ih-anchy i kaja...
... supach girl-ŽURA....

... moj mali zeko-LEILA....
... moje dvije-ŽURA I LEILA....




...ev mal glooposti...

...mal i ja...moje fotkice...





...Moj mAli rošA...


..paMet na rAzini...hmm...neAm rijEči...


...neLjutiTe sE zbOg sliKe....keS...


...jedan iZ zagrEba...Hihi...


....lOza...preKjut...



...erwa...Oke...



...čaJo.jUra.virOvkić.kraliK...

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

...
...bigg kiss...






...roCk iT, dOnT sTop iT
evERyboDy Get on thE fLooR
crAnCk thE parTy uP
We abOUt geT iT on...


...QUe HiCiste? Hoy deStruisTe cOn tu orgUllo lA esPerAnza
Hoy emPańaSte cOn tu fUria Mi miRaDa...


...oVi ziDovI duŠe IMajU vIše neGo tI
sOba StiDi se I onA kajE se,
al Tebe Je zaR ne, Baš bRiGA?...


...biO si mI sVE, glavNi liK iZ seriJe
jA deVojČica, koJa u svE veruJe
bIo bi mI drag, sAd od Tebe neVidiM ni Trag...



.....
.baš sam ko ovi
smajlovi:: sretanludpjevazujolazecereknaughtypartythumbup
























[url=http://imageshack.us][/


utorak, 29.04.2008.

belj....Y que si me muero sea de amor
y si me enamore sea de vos
y que de tu voz sea este corazon
todos los dias a Dios le pido
A Dios le pido....


...::eEej::...
....hvala vam na tolko kommova.... najbolji ste.... cmOx... sam tak nastavite... hhh.... PODJEBALA SAM VAS.... tak da znate....

...i eto.... ponovno o školi.... a baš su me krenuli praznici.... sad ide 1.may pa 4 dana za redom nea škole , pa ja idem na državno cijeli tjedan (((oni nek pišu matku ja ću se sunčat u Poreču, hehe))) ,pa dan škole.... i tak... super mi je u životu...

....puna sam snage....(((joj toni kad dođeš)))... pliwam ko luda... superiška... ima da na državnom odem 29 na 50 kraul sam tak... jupiiii..... i bila na nam naša Sanja na bazenu...ok je ženska....
.....jbt.... jučer mi je bio najluđi trening u životu.... počeo je u 8 sati navačer i trenirali 2 sata i bazeni više nerade a mi se ostali još kupat ((ja mirjanče wujić i zeba d glupan))) i pustila nama ženska tobogan... bilo preeeejebeno....nas 4. i došli još ovi stariji poslije zaštoplali tobogan i kad je mlaz krenuo i ovi se počeli bacati.... isss... ja sam se smijala ko luda... zeba se ubio na wujića a mirjana na mene.... predobro je bilo.... haha....
...i tak.... sve 5....


....još jednom ponavljam::: SWE kommove wračam::...!!!!!
iii sad posebni poZzZZzzZdravi:::....


....mojoj najdražoj mirjani i ludom wujiću i zebi...kisskiss

...mojoj Esseker mafiji...((sry neda mi se nabrajat))...kisskiss

....i svima ostalima koji mi kommaju....
...::kisskisskiss::...



| KoMeNtiRaJ (184) | Printaj | .-. |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.