..::mAlkEc O mEnI::.
**ime**
barbara
**nadimak**
baky, baksily, rižolino
**di živim**
u osijeku
retfala
((the best))
**godine**
-14.05. imala 13
**razz**
6.c...filipowićka
**slušam**
pa cajke, hrvatske i strane
sve što mogu pjevat i plesat
**B.F**
ima ih puno
kaja, žurga, leila, mirjana, laura, maja, ,iwa, ana, taša, matićka, miha, jajan, darac, perkan...
**volim**
-frendice
-dečke
((jednog posebno))
-e.m- svoju ekipu
-izlaske i partyje
-spavati
-sladoled i čokolade
-pliwanje i trčanje
-svog pesa
-šareno
-papati
-moj mob, krevet, msn, razz
-sebe
-...
**nevolim**
-umišljene gadure
-ubojice
-narkomane
-crne teme i te stvari
-bezobzirne
-kad netko umre
-kad moram plakati
-kad su svi vani a ja na natjecanju
-pliwati duge discipline
-...
**MSN**
l.o.k.v.i.c.a@hotmail.com



.........
počela sam od nule...
free hit counter

hit counter


.........

..kakav vam je moj blogek..?
..komma..
..bezweze...
...okey, dokey...
...supach...
...the best...
pollcode.com free polls


..linkachi...
...loodacha-KAJA...
...moa mala LUCA...
obožavam ih-anchy i kaja...
... supach girl-ŽURA....

... moj mali zeko-LEILA....
... moje dvije-ŽURA I LEILA....




...ev mal glooposti...

...mal i ja...moje fotkice...





...Moj mAli rošA...


..paMet na rAzini...hmm...neAm rijEči...


...neLjutiTe sE zbOg sliKe....keS...


...jedan iZ zagrEba...Hihi...


....lOza...preKjut...



...erwa...Oke...



...čaJo.jUra.virOvkić.kraliK...

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

...
...bigg kiss...






...roCk iT, dOnT sTop iT
evERyboDy Get on thE fLooR
crAnCk thE parTy uP
We abOUt geT iT on...


...QUe HiCiste? Hoy deStruisTe cOn tu orgUllo lA esPerAnza
Hoy emPańaSte cOn tu fUria Mi miRaDa...


...oVi ziDovI duŠe IMajU vIše neGo tI
sOba StiDi se I onA kajE se,
al Tebe Je zaR ne, Baš bRiGA?...


...biO si mI sVE, glavNi liK iZ seriJe
jA deVojČica, koJa u svE veruJe
bIo bi mI drag, sAd od Tebe neVidiM ni Trag...



.....
.baš sam ko ovi
smajlovi:: sretanludpjevazujolazecereknaughtypartythumbup
























[url=http://imageshack.us][/


utorak, 22.04.2008.

...Ma nemoj žaliti sestro
što te je varao
nek ide gde mu je mesto
pravo u pakao

Nijedno muško na svetu
ne voli jadnice
i zato ne žali sestro
ne daj se kraljice...


...eej.... pa di ste wi meni???...
...baš vas newidim u komentarima... ttt.... đubrad....
...ma šalim seee.... volim ja vas swe.... cmox...
...i tak... u školi niš...nowo... mal raska neš priča za našu ess. mafiju ((ko da je itko sluša))....al nea weze.... idu petice... jap jap... dežuram s matotom... juuupiiiiii.... prekjut...yessretan.. hhh....
....na pliwanju isto tak... ee... bila sam puwa na 50 kraul u tuzli..thumbupthumbup.. jeee.... ZLATO... al da je prawo zlato već bi ja njega negdje prodala.... jap jap... al doro...

....i tak ljudeki.... u biti nea niš nowo iako je sve nowo.... ludlud...
...još jednom...::110 kommova il nea posta.... sorry...
...P.S. WRAĆAM KOMMOVE...
...a sad posebno poZzzdravi..::..::...


....mojoj bolesnoj karamelici...::kaji::...kisskiss

...mojoj tašani koja me uvijek brani...::taša::..kisskiss

...mojoj lucijici koja podjebava wukija...::luce::...kisskiss

...toniju...ccc... neam riječi...kisskiss

...i ...::iwushi::...::matićki::...::anchy::...i to je moja mafija....cmox....cerekcerekcerekcerekcerekkiss...



| KoMeNtiRaJ (202) | Printaj | .-. |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.