< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

IME:Antonija;but svi me
zovu Tonka
GOD: 17
HOROSKOP:tvrdoglavi bik
GRAD:Zadar
ŠKOLA:ekonomska
RAZ: 3.
VOLIM:
~spavati!!!
~čokoladu
~filozofirati
~glazbu
~knjige
~my gitaru
~frendove
~crvenu boju
~životinje(pogotovo
mačke)
~itd.
NE VOLIM:
~licemjerje
~dvoličnost
~matematiku!!!
~cajke
~ma ne baš
puno toga...
IMAM:
~crvenu kosu
~manjak moždanih
vijuga
~veliki talent za
filozofiranje...
~najluđu ekipu
~najdražu gitaru
~jedinicu iz matke
~i tako to...
MOTO:
Živi svaki dan ko da
je posljednji,jer
jednog dana će
doista biti posljednji...


Image Hosted by ImageShack.us

Linkichi:

Pepe
Bety i Glorija
Matea
6strings

Image Hosted by ImageShack.us




Vrijeme odluke

Svijetlo u dnu sobe, plavicasti trag
da li me prepoznajes, o cemu razmisljas
dim iz cigarete nosi moje sne
gledam tvoje oci hladne, daleke

Hajde, dijete, otvorimo ples
zamisli da svira najdrazi bend
veceras igram samo za tebe
svejedno kako, to je nebitna stvar
ne zelim pricom da te zamaram
ljubimo se posljednji put

Ja ti nudim srecu kao iluzionist
tamnu stranu grada, govor ulice
ljudi na peronu, sajam tastine
ostajes u krevetu, bojis se gomile

Hajde, dijete, otvorimo ples
zamisli da svira najdrazi bend
veceras igram samo za tebe
svejedno kako, to je nebitna stvar
ne zelim pricom da te zamaram
ljubimo se posljednji put

Sve moje predodzbe, rubna fikcija
sjena u ogledalu, krug se zatvara
htjela bih da te nema, al' to ne ide
htjela bih da spavas, vrijeme je odluke

Hajde, dijete, otvorimo ples
zamisli da svira najdrazi bend
veceras igram samo za tebe
svejedno kako, to je nebitna stvar
ne zelim pricom da te zamaram
ljubimo se posljednji put



Image Hosted by ImageShack.us




RIBLJA CORBA

KADA PADNE NOC


JA ŽIVIM NA SLEPOM KOLOSJEKU
PROŠLI SU SVI MOJI VOZOVI
CITO SAM DANAŠJE NOVINE
NI SU IZVUCENI MOJI LOZOVI

SUNCE IZLAZI I ZALAZI
SVE JE KAO I OBICNO
KAD O TEBI NE RAZMISLJAM
STVARNO SE OSJECAM ODLICNO

REF. AL KAD PADNE NOC
JA ZOVEM UPOMOC
JER TEBE NEMA TU
SVAK NOVI DAN
KO SMRT JE DOSADAN
JER TEBE NEMA TU

NISAM DRIPAC NI PROBISVET
I NI ZBOG CEG NIJE ME STID
IMAM SVOJ MALI SVET
I OKO NJEGA KINESKI ZID

SUNCE IZLAZI I ZALAZI
SVE JE KAO I OBICNO
KADO O TEBI NE RAZMSLJAM
STVARNO SE OSJECAM ODLICNO

REF. AL KAD PADNE NOC
JA ZOVEM UPOMOC
JER TEBE NEMA TU
SVAKI NOVI DAN
KO SMRT JE DOSADAN
JER TEBE NEMA TUŽ



Image Hosted by ImageShack.us



Djevojka broj 8
Atomsko sklonište

Hej soferu, kondukteru
zaustavi vracam kartu
jer nje nema na sjedistu
sjedistu s brojem osam

Da li je neko vidio
djevojku koju volim,
hej soferu, kondukteru
zaustavi vracam kartu

Zaustavi vracam kartu
hej soferu, hej kondukteru
(4x)

Hej covjece, prolaznice
zastani pa mi reci
da li je prosla tu djevojka
s brojem osam u ocima

Oprostite ja sam sanjar
osam dana, osam noci
oprostite bas nju volim
onu koja nece doci

Oprostite bas nju volim
hej soferu, hej kondukteru
onu koja nece doci
(2x)

Hej soferu, kondukteru
zaustavi vracam kartu
(4x)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Ljubavna
Parni valjak

Naoruzan samo smijeskom hodam ja kroz grad
Zvona zvone, nedjelja je, gdje ja pripadam.
Moje ime nije vazno jer je namijera
To sto cini razliku od covjeka do covjeka.

Nemam nikog da me vodi to mi ne treba
Jer jos uvijek moja glava meni pripada.

Moras malo puzati da bi znao hodati
A kad je stvarnost sve
Izlazi, digni se, digni glavu

Ne daj se, pjevaj pjesme ljubavne
Zaplaci kad te nitko ne vidi.

Naoruzan samo smijeskom hodam ja kroz grad
Zvona zvone, nedjelja je, gdje ja pripadam.
Bole rijeci, boli vrijeme, bole sudbine
Dajes ruku prijatelju kome je do istine.

Moras prvo puzati da bi znao hodati
A kad je stvarnost sve
Izlazi, digni se, digni glavu

Ne daj se, pjevaj pjesme ljubavne
Zaplaci kad te nitko ne vidi.

Aj, ja ja ja ja ja ja
...digni glavu

Ne daj se, pjevaj pjesme ljubavne
Slusaj me, ma boli te...
Ne daj se, pjevaj pjesme ljubavne
Zaplaci kad te nitko ne vidi.



Image Hosted by ImageShack.us




Guns n' roses
DON'T CRY

Talk to me softly
There is something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin is changin' inside you
And don't you know


Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight


Give me a whisper
And give me a sign
Give me a kiss before you
tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinkin' of you
Come the morning light now baby


And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Alice Cooper
Poison

Your cruel device
Your blood, like ice
One look could kill
My pain, your thrill
I want to love you but I better not
Touch (dont touch)
I want to hold you but my senses
Tell me to stop
I want to kiss you but I want it too
Much (too much)
I want to taste you but your lips
Are venomous poison
Youre poison running through my
Veins
Youre poison, I dont want to
Break these chains
Your mouth, so hot
Your web, Im caught
Your skin, so wet
Black lace on sweat
I hear you calling and its needles
And pins (and pins)
I want to hurt you just to hear you
Screaming my name
Dont want to touch you but
Youre under my skin (deep in)
I want to kiss you but your lips
Are venomous poison
Youre poison running through my veins
Youre poison, I dont wanna
Break these chains
Poison
One look could kill
My pain, your thrill
I want to love you but I better not
Touch (dont touch)
I want to hold you but my senses
Tell me to stop
I want to kiss you but I want it too
Much (too much)
I want to taste you but your lips
Are venomous poison
Youre poison running through my
Veins
Youre poison, I dont wanna
Break these chains
Poison
I want to love you but I better not
Touch (dont touch)
I want to hold you but my senses
Tell me to stop
I want to kiss you but I want it too
Much (too much)
I want to taste you but your lips
Are venomous poison, yeah
I dont want to break these chains
Poison, oh no
Runnin deep inside my veins,
Burnin deep inside my veins
Its poison
I dontt wanna break these chains
Poison






subota, 05.04.2008.

***...IN MEMORIAM...***

Došli su tužni dani
stiglo nas je teško vrime,
sa suzama ćemo danas
izgovarati tvoje ime.
U našim srcima danas
bol se nastanila,
cilo misto naše
tuga je u crno zavila.
Napustio si nas prerano
ostavio si iza sebe puno toga,
znamo da ideš ravno u raj
i da bit ćeš blizu Boga.
Nadali smo se do zadnjeg trena
da ostati ćeš ovdje s nama,
nada je odavno ugasnula
I sad posipamo lijes tvoj ružama.
Tvoje mlado srce
izgubilo je bitku života svog
boli nas,al' tješimo se:
tako je želio Bog.
Riječi su suvišne
u ovim bolnim satima,
na usnama imamo molitvu
i obećanje da ćemo te nosit u srcima.

***... R.I.P. Hrvoje ...***

- 20:56 - A reCi ... SaMo(23) - PrInTaJ - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.