< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Nevermind...

How ever far away...

...I will always love you.









Podcast Powered By Podbean




CURRENT MOON


killer.... :)

Image Hosted by ImageShack.us

...

Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hostingjavascript:%20void(0);
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting



About me (rework 2013)
Dakle, svi me znaju kao MrmA ili Mrmsses. Rođen sam 20.05.1990. Volim stvari koje me zanimaju, ne volim koje me ne zanimaju (kako neobično), iako se oboje zna često mijenjat. Recimo, volim xMxKx (fantasy, goth, metal, rock, electronic glazbu, japan, srednji vijek, čast, osvetu, gejming, crnu i crvenu boju, kapute, kožu, mistiku, morbidnost, sarkazam, ironiju, pjevati, provoditi vrijeme s frendovima, itd. Ne volim (ko ni prije) cajke, Bruce Dickinsona, Axl Rosea, preseratore, "čru" preseravanje, napit se previše, ljude koji muče slabije od sebe, WoW fanboyeve i općenito neobjektivne gejmere, i mnogo toga još. =)
Volim izlazit, iako ovisi gdje i s kim. Smatram se romantikom, i traženje djevojke koja bi me "trpila" je često teško (kao što možete i vidjet na blogu xD). Uglavnom slušam gothic metal, gothic rock, metalcore, melodeath, trance, progressive house, harsh EBM, dark EBM, harsh electro, aggrotech, darkwave... Gitaru sam naučio nešto sitno svirati, ali sam trenutno vokalist u Balmori. Imam kosu u plamen (dižem ju stalno u zrak i bude u obliku plamena), trenutno crna s crvenim vrhovima. Vani uglavnom nosim crni eyeliner, što je ujedno i neki oblik mog trademarka. Uz (trenutno) 5 prstena, imam lanac oko lijeve ruke i lančić u obliku mača s tri oštrice i lubanjom.
Msn - nemam više. =) Ali me možete dodat na fejsu. =)

Na blogu je bilo ovolko ljudova:

Free Web Site Counters

Free Counter

srijeda, 25.10.2006.

Projekt - Alternativni frend

Zajedno sa Jukom sam pokrenuo jedan projekt.
Radi se o portalu za upoznavanje.
Projekt je osmišljen samo za Sisačko-moslavačku županiju, ali ako se pokaže veliki interes ostalih županija, potrudit ćemo se proširi opcije, a samim time i premještanje na plaćeni web hosting sa svojom domenom.

O čemu se uopće radi?
Projekt je osmišljen tako da prikupi profile svih alternativaca u području Sisačko-moslavačke županije (i šire) koji posjeduju računalo i žele se registrirati na ovaj portal.
Naravno cilj je jednostavnije upoznavanje, a sa time i druženje.

Ako ste zainteresirani stranica je: http://www.alternativni-frend.co.nr

Otvorili smo i forum: http://www.stickypond.com/alternativnifrend/

Stranica se nalazi na besplatnom web hostingu, tako da nismo u mogućnosti ponuditi kvalitetnu vrstu registracije, ali snaći ćemo se.

|Klikni OVDJE da komentiraš 2| Printaj| (S)Permalink|