Lonewalker:

četvrtak, 10.01.2008.

FARSA

Evo,malo me popustila gripa zbog koje danima ležim,ali ne gledam previše vijesti. Uključim tv,kad imam što vidjeti. U našem saboru neviđena trgovina. Pa dobro ,gospodo koliko košta glas? Evo, ja dajem glas u zamjenu za :čamac(ne skup),plastični Orašje, motor za čamac(10ks),nije skup i 200 litara goriva?Cjena, prava sitnica! Ali ni to nije sve! U Osijeku debilana! Pa kada se gospodo ne možete dogovoriti oko stvaranja vlasti u VAŠEM gradu,eeeee,onda idite u KURAC!!!!! Pa do kada ćete mene i nas jebati u mozak! Jebo me onaj ko me vratio u civilizaciju. Dok ljudi krpaju kraj sa krajem i dok sve ide polako u sve veću bananu, vi se gospodo zajebavate i najkraće rećeno sprdate sa ljudima!Otvorite još 10 (deset) ministarstava,ako će to zadovoljiti vašu pohlepu za vlašću! Na sljedeće izbore ne idem, pa makar me zatvorili!

- 19:36 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>