Lonewalker:

utorak, 01.01.2008.

POČETAK

20007. godina je iza nas. Pamtit ćemo ju po razno raznim događajima.Netko po dobrom, netko po lošem,ali to je uvijek tako. Osobno sam ispratio staru godinu jednim fenomenalnim padom na zaleđenom pločniku. Let je bio kratak,ali zato je pad bio jebitačan. I danas me sve boli,a desnu ruku u laktu jedva pomičem. Zato sam se potrudio da u 2008. uđem polako i sigurno. Sam doček je bio dobar. Ma kad je dobro društvo,a očekivanja minimalna,mora biti dobro. Eto,ušli smo u tko zna koji već početak. 365 dana je pred nama, a o nama ovisi kakvi će nam ti dani biti.
Svima vama želim da vam 2008. godina bude što bolja,veselija i uspješnija od prethodne. Želim vam od srca puno zdravlja,sreće i veselja,a ostalo bi trebalo doći samo. Nadam se da ste se i vi lijepo zabavili. Sada mi prostaje čišćenje od razno raznog jela i pića,jer što je previše previše je. Još jednom sretna vam nova 2008. godina!

- 21:07 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>