Lonewalker:

četvrtak, 25.10.2007.

Prolaznost vremena

Evo napokon da napišem koju riječ. Dugo me nije bilo i svi ste mi jako nedostajali.
Tek sada vidim kako vrijeme brzo prolazi. Čak prebrzo!Za one koji su pitali da li sam se zaljubio pa me zbog toga nije bilo, odgovor je NISAM se zaljubio.
Uglavnom sam vrijeme provodio na vikendici, pomalo radeći,pomalo pecajući. U stan sam navraćao samo na dan-dva po namirnice i poštu. Dogodio mi se raspad sistema na kompu panisam htjeo pisati,jer nisam mogao fotke staviti,a ima ih jako puno. Naprvio sam i pauzu od desetak dana,pa sam otišao do Mljeta i Dubrovnika.
Mljet me očarao svojom ljepotom toliko da se nadam da ću ga sljedeće godine opet posjetiti.Vrijeme je bilo prekrasno tako da smo se mogli i kupati mada je bio kraj
devetog mjeseca. U Dubrovniku nam vrijeme nije bilo naklonjeno tako da smo 3-4
dana imali samo kišu. Ono požarište kod Dubrovnika izgleda i sada jezivo. Mogu samo zamisliti kako je ljudima bilo grozno tih dana borbe sa vatrom i neizvjesnošću.
Mare,nisam mogao naći komp da ti se javim iz tvog dvorišta pa sam bio jako ljut i tužan. Ali dobro sada.Obišli smo Konavle, Konavoske dvore,Seosku kuću u Ćilipima
i na kraju sam cijelu Prevlaku prepješačio. Žao mi je što je vrijeme umanjilo moj užitak u tom prelijepom kraju.Sve u svemu pregršt prelijepih utisaka sa tog puta.
Kako to obično biva sve što je lijepo kratko traje. Danima sam sređivao dojmove.
Vratio sam se nazad na vikendicu i uslijedilo je iznenađenje! KOMARACA ko' u priči.
Cijelo ljeto ih nije bilo,a sada navalili. Sada je došlo vrijeme laganog povratka u sivilo grada. Dolaze svisvete i obilazak groblja.Uglavnom nasupa lagano primirje do
sredine 11.-og. mjeseca pa odlazak na Učku,ali samo na nekoliko dana.Ovih dana ću nešto napraviti da mogu normalno fotke stavljati na blog.
Sve u svemu ovih ću dana laganini sve pročitati što ste radili i pisali ovih nekoliko mjeseci. Još jednom velika pusa svima i nemojte se ljutiti na nejavljanju,jer vas nisam zaboravio.

- 22:21 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>