Lonewalker:

nedjelja, 10.06.2007.

U prolazu

Evo mene u prolazu,samo da se javim! Živ,zdrav i naravno kreten kao i uvijek.
Znam da moram doći kući da se spakiram za more i u toj žurbi ostavim karticu od 1 GB na vikendari.
Kakva smola.Ma jebem ti karticu, imam još dvije,ali su mi na ovoj fotke koje sam htio večeras puknuti na
blog.Izgleda da ćete malo sačekati dok se ne vratim,pa ću sve u kompletiću staviti.
Opet je bilo dobro samo što smo imali nekoliko salauka,ali smo dobro prošli.Malo kiše nam nije škodilo.
Svaki puta moram nešto zaboraviti. Ovaj puta je to bila kartica,ali dobro. Nije to najgore.
Na moju žalost nemam laptop,jer bih vas čitao svaki dan. Ali ovako ima neku posebnu čar. Ovo iščekivanje da vidim da li ste svi ok. i da li ste dobro. Čim prije se vratim pa se čitamo i gledamo.
Više ću si uzet vremena za pisanje. Do tada lijep pozdrav i budite mi zdravi i veseli.!kiss

- 21:54 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>