Lonewalker:

srijeda, 28.03.2007.

Vjetar i kiša!

Tako mi je počeo današnji dan. Poslije buđenja i ispijanja jutarnje kavice,(gdje mi užasno nedostaje Euro),
odlučio sam ne napuštati stan.Prvo sam se telefonski naručio za sutra kod liječnika,a potom, ludilo.
Kada već ne idem nigdje van,odlučio sam cijeli stan detaljno pospremiti pa sam morao i hladnjak otopiti i oprati.
Užas,ali mi je i vrijeme proletilo.Nervira me ova kiša i vjetar. Kreneš van i sveok.,ali onda malo kiša,malo vjetar,
pa opet mirno i tako cijeli dan.Ne volim nositi kišobran,jer ga uvijek negdje ostavim,pa tako redovito pokisnem do kože.


Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Nadam se da će se i priroda što prije raubuditi,jer mi je već dosta ove monotonije i sivila.
Pošto sam danas sve napravio,sutra ne moram o ničemu brinuti,i sa zadovoljstvom se mogu diviti
svojim rezultatima čišćenja,što znači zavaliti se u fotelju i odmarati.
Nadam se da neće više biti mraza i da će mi grad što prije procvjetati u svom sjaju boja i mirisa.

- 20:22 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>