Lonewalker:

petak, 16.03.2007.

I JELENE UBIJAJU,ZAR NE?

Umoran sam i ne da mi se ništa,ama baš ništa.
Danas sam se razočarao čitajući vijest da je blizu mene, tj.,ulica do mene ustrijeljen srnjak!
Kažu ne znaju odakle je došao?????? Pa jebem im mater ,već godinama 200-injak metara
od tog mjesta ima i srnjaka ,i košuta, a naravno i jelena!
Pa jebem ti državu koja brutalno davi i zakreće vratove kokošima i drugoj peradi,
a nema jebene metke za uspavljivanje životinja!!!Pa srećom da ga nisu bombama ili zoljama gađali! Sramota!
Ove dvije fotke što slijede nastale su u Kopačkom Ritu. Naime zaposlenici javne ustanove Kopački Rit
pronašli su mladog orla Križara ozlijeđenog. Poslije uspješnih saniranja ozljeda i oporavka
mladoga orla, prstenovali su ga i pustili u prirodno stanište pošto je to jako rijetka vrsta.
Kažu da ih ima oko 50-ak parovana ovim širim prostorima.
Bio sam nazočan puštanju oporavljenog orla u prirodu. Nemojte zamjeriti ako su slike malo
lošije, jer je to bilo prije nekih 5godina.
Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Pomalo uplašen,ali zdrav poletio je u novi život!

Image Uploaded by ImageShack Toolbar
život u Kavezu !


Image Uploaded by ImageShack Toolbar
A život u kavezima je strašan. Ovi jadni gepardi će ostatak svog života provesti iza žice gdje će ih ljudi
dolaziti gledati i oduševljavati se njihovom ljepotom,ne razmišljajući pri tome kakav je to život!

Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Za razliku o nekih ove patke mogu gdje hoće.
Ugodan vam vikend želim!




















- 20:03 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>