Lonewalker:

četvrtak, 15.03.2007.

Spremanje,ajooooj!

Maloprije sam čitao jedan post,koji me podsjetio na proljetno spremanje ormara.
Pošto su najavili još kiše i niskih temperatura,znači lagani početak spremanja naravno ormara.
Čitajući dalje tekst počinjem razmišljati i o preuređenju stana. Ne ono pravo veliko,jer se nema love,nego napraviti određene rošade u stanu. Kaže da to ima veze sa protokom energije i raspoloženja
prilikom svakodnevnog boravka i spavanja u stanu. Ionako sam razmišljao da napravim novi raspored pa ćemo vidjeti što i kako će dalje biti.Svaki puta kada pomislim na to, onda zastanem jer pomislim da će me to brzo proći. Ali samo se ništa neće pokrenuti.Eeeee, Slonic stvarno si me bacila u razmišljanje.

Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Možda će mi Sivka došapnuti neki savjet?

- 18:41 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>