Lonewalker:

subota, 24.02.2007.

Želim život

Image Uploaded by ImageShack Toolbar Jučer i danas u našem gradu se provodi humanitarna akcija
dobrovoljnog davanja krvi za zakladu Ana Rukavina. Došavši pred glavni gradski trg gdje se to događalo,
iznenadilo me toliko veliki odaziv naših sugrađana.Uredno sam ispunio ponuđeni mi formular i preostalo je
samo čekanje da dođem na red na ne baš ugodnom vjetru. Sa epruvetom na kojoj je pisalo moje
ime i broj, sjeo sam na slobodnu stolicu i zasukao rukav kako treba. Prije nego što mi je sestra zabola iglu,
upitao sam ju da li to smeta što sam prije neku godinu dobio trihinelu? "Čekajte da pitam doktoricu!"
Ajde u redu mislim si ja. Dolazi sestra i slijedi za mene iznenađenje. "Doktorica je rekla da ne može!"

Image Uploaded by ImageShack Toolbar Havala lijepa,odoh ja do doktorice.
Nađem ju i pitam "pa zašto ne može kada, imaoci trihinele nisu prijenosnici niti kliconoše, a niti se spolnim putem može prenijeti?" Pa sada se ja pitam zašto nisu na formulare stavili i pitanja da li tko i od čega boluje?
Vjerujem da se mnogi ljudi nisu sjetili to ni pitati.A tko zna koliko je u cijeloj zemlji, takvih ljudi
koji su iz dobre namjere dali krv. Pa ako krv na analizi ne valja onda bi gospoda to trbala vidjeti!
Umjesto u šetnju rezočaran sam se vratio kući. ali zadovoljan što se jako veliki broj naših Osječana
odazvalo akciji! Osječani svaka vam čast!

- 16:00 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>