Lonewalker:

ponedjeljak, 12.02.2007.

Kartice i računi

Tako btprilike glasilo današnje moje prijepodne. Pošto mi svako jutro kada se ustanem počne sa kavom i Eurom,zatim prelistavanje tiska vrijeme dođe i za plačanje kojekakvih računa.Danas su na red došle: Amax, Diners i Visa i još nekih sitnih računa koji se ipak moraju platiti. Da mi u povratku nebi nilo monotono spustio sam se uz Dravu i dobrih par kilometara uz šetnju punio baterije. UZ šetnju tako razmišljam o karticama,kako su one zapravo močne. Ne nosiš keš (kojeg ionako slabo imaš), možeš bez brige kupovati.Super. smijehAli ga jebi, kada ti dođe račun zalediš se. No ako uspijemo vladati i odolijevati našim bespotrebnim iskušenjimaonda jeto milina. Eto ja sam u zadnje vrijeme malo smanjio peglanje kartica i sasvim je ok. Dok sam tako šetao bilo mi je milina gledati vlasnike kućnih ljubimaca kako zajedno šetaju pod Dravom,naravno ne onim dijelom gdje ima dosta šetača i djece. Dok sada malo odmaram noge , razmišljam da me još čeka podnošenje porezne prijave. Neće biti nešto povrata, ali koliko-toliko. Znam da me i tamo očekuje strava u občiku redova i gužve pa sam se opskrbio helexima,pa tko duže izdrži!

- 18:12 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>