Lonewalker:

četvrtak, 01.02.2007.

Diba!
Ma tko me ne bi volio?http://www.blog.hr/smajlici/smijeh.gif
:smijeh
http://img267.imageshack.us/my.php?image=smijehuf8.gif

Danas sam upoznao jedno malo ,lijepo,ma prelijepo stvorenje! Naime prijepodne sam otišao kod legice na kavicu i da konačno vidim prinovu. Mala crna labradorka Diba. Ma to je toliko razigrano i veselo, nadasve prelijepo štene. Dok smo mi pržili neke cd-ove,. ona je neumorno letala po kući. Doslovce! Toliko je razigrana da ju naprosto ne možeš uhvatiti za fotkanje. Ali strpljen spašen! Odmah sam dobio želju da si nabavim jednog takvog malog štenca,ali me onda razum podsjetio kako za takvo što za sada nema šanse!E, jebiga! Ali možda jednom ipak? Za sada mi ostaju samo sjećanja i fotke na moju bivšu ljubimicu. Još me uvijek i to po noći muči nos. Jebemliga toliko se začepi da ne mogu disati,a mrzim disati na usta. Totalno nezgodno.Za sada me zaobišla ova viroza, a mislim da mi to baš i ne treba.
Evo fotke Vardarkine Dibe pa prosudite sami! smijeh

- 19:36 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>