IME: Andreja
GODINE: 14 i pol
DATUM ROĐENJA: 14.09.1993.
HOROSKOP: Djevica
U SLOBODNO VRIJEME: sviram klavir,igram odbojku,rolanje,druženje s frendicama..
VOLIM:-dečke
-more
-svojega peseka
-izlete
-mobitele
-izlaske
-rolanje
-druženje s frendicama
-crvene motore
-iskrenost
-frendove i frendice
-skromnost
-parfeme
-lančiće

NE VOLIM:-laž
-dvoličnost
.zabrane
-umišljenost
-dosadu
-zadaće

NAJBOLJI FRENDOVI I FRENDICE:
-
Roberta,Majushkaa,Mica,Nikolina,
Ričko,Lana,Martina,Kika,Kim,Lela,
Anja,Tajana,Sany...
SLUŠAM: narodnjake,domeće.strani i techno
NAJBOLJE PJESME:-plava sirena
-marka
-moj dida i ja
-zidovi
-dobro jurto nikome
-april
-gde si
-život moj
-ne vjerujem
-ne volim te više
-obrati pažnnju……
PJEVAČI I PJEVAČICE KOJE SLUŠAM:
-Seka Aleksić
-Dara Bubamara
-Suzy
-Vela
-Rihanna
-SMS
-Red Hot Chili Papers
-Donna Ares…..

MOJA ABECEDA:


A-Andreja,moje ime..
-ananas/(mmm...)
-antilopa
B-Biograd,tam svaku godinu idem ne more
C-Capuchino
-crna olovka
-cedevita
Č-čakovec
D-Dona,moj pesek
E-Exposed,obavezno pratim na MTV-u
F-Fotoaparat
-filmovi(ali samo oni dobri))
G-Gepard,super životinja..
H-Hamburger
-haljine
I-Iskrenost
J-Jastuk..heh=)
K-Karlo,moj brat..
L-Lančići,obožavam ih nositi
LJ-ljubav..
M-Mama,osoba kojoj se divim..
-maskara
-mobitel
N-Nikolina,moja frendica
O-Osmjeh
P-Paefemi..
R-Roberta,moja naj frendica..
-rinčice
S-Shopping,moja najveća slabost..
Š-šal
T-Traperice
-Tata
U-Utrke
V-Visina,jako se je bojim..
Z-Zac Efron,najslađi glumac


TO SAM JA...
Image Hosting at ImageHosting.com


Image Hosting at ImageHosting.com

LINKOVI

kikach i kimmy
lilly
sanela
david
maja j.
petra
kimmy
mateja


Image Hosted by ImageShack.us

...evo vam malo slikica:

JENNIFER LOPEZ

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


PARIS HILTON

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

RIHANNA
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

XTINA
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

PUSSYCAT DOLLS
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

AVRIL LAVIGNE
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

BRITNEY SPEARS
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

BEYONCE
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

SLIKICE

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us










< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (2)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by ValE :)

Opis bloga

-bookich svima koji čitaju naš blog...=)
-ovo nam je prvi blogich i nadamo se da bude dobro ispal...:)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ABOUT US



Image Hosted by ImageShack.us
Shot with Digital at 2007-07-27

Image Hosted by ImageShack.us


-ja sam Roberta.., zovu me betty, beta, bet...wave:nut
idem u 7. razred,14 god.,... živim u strahonincu,za one koji ne znaju pokraj Čakovca...yeswink
rođena sam 25.08.93...
hobi:Image Hosted by ImageShack.us

mažoretkinjethumbupsmijeh,sviram klavirnobangludnamcor, rolanjeyesnaughtydead...

volim svoje društvo, frendice i frendove
čokoladu..heh...njaminut

svojega peseka Bubija..heh..smijehnut
zgodne decke..je,je..,kissnaughtynutcerek

NE VOLIMnononoooo,ne,ne
ljigave zivotinjeblabla(kukce i pajuke pogotovo)zaliven
učiti..bangpuknucuheadbangzijevno
...povijestbang,zemljopiszijev,keemmmiiiijuuzalivenbang
dvolične ljudeke...nononamcor
laž..,rolleyesno

subota, 01.03.2008.

NE VRAĆAJU SE PROŠLE GODINE.. I SAMO PONEKAD KAD SVETLO NESTANE..

by:Deya..Eii…ljudekki pa kak ste mi?..konačno sam se i ja zmislila napisati post..a več je bilo i vreme..
Stvarno neznam ko je komenteral ovo da neznam ko ima 70 kg,v prošlom postu..ah,opče me ne moči..nek taj ili ta ak nas več pozna doide do nas i veli nam to v oči,a ne ovak prek komentari..to je stvarno jadno,no..ali nema to veze..
denes mi je v školi bilo jakoo dosadno,Betty i Majushkee mi neje bilo v školi,.a meli smo 7 sati,Betty je dišla na natjecanje,valjda bodu osvojile zlato,ma sigurno a ne valjda..heh=)a Majushkaa je bolesna,..Jučer sam bila s Abijom v paladinu,on mi je budući kum,,pa smo si tam nekai spiliparty ,malo biljar..onda smo išli malo v međimurku glet kopačke za njega i trenirku za mene..i naravno,nikai smo ne našli..ah.. Mica i ja smo jučer bili na odbojki,neite pitati kai je on išel z menom,,Mica,Mica..naši osmači su bili prvi v nogometu,pa bi im čestitala i prek bliga,,ma bravoo vi ste stvarno najbolji..roflJa vam celo vreme poslušam jednu pjesmu,od Suzy,Plava sirena,ma sigurno znate,inače je to engleska pjesma ali su na tu melodiju zmislili reči pa vam je ve to narodnjak..stvarno je pjesma superr,morate ju čuti..Dobili smo novoga učitelja s solfeggia,još sam ga ne upoznala,ma valjda je ne strogi jer ak je strogi ja bum pala na ispitu 100%..tak me strah toga ispita,uff..kak bu se to završilo?..trebali smo
zutra iti na bazene,ali nikai od toga jer Betty na natjecanju,a Nikolina je bolesna,pa kai je ve to..si su bolesni??..pa kai vam je??haaa? tak vam se meni i Mici neda iti na bazene bez njih,i to je već drugi put kai se dogovaramo da pemo na bazene,..ali smo se mi dogovorili i za treci put,znate kak se veli,treća sreća…denes sam vam skužila kak su nekoji ljudi bezobrazni,a da ne govorima kak su povodljivi..tračaju vas a vi ste 1 metar udaljeni od njih i onda vam se smejeju,i onda misliju da vi nikai ne kužite,baš jadnoo,ak već imaju takšu potrebu tračati,nek tračaju,jer je to normalno,ali nek paze de tračaju i koga pred kim tračaju..zbog njh a ne zbog drugih..ehh..ajde,neda mi se več pisati..
Pozzeke šaljem Bettiki koja je na natjecanu,Majushkii,brzo ozdravi Maja,,Mici(pemo pak ne obdbojku??ha??)..haha..,Nikolini kojoj poručujem nek zutra doide k meni,zna ona zbog čega,..pa,Markijuu,..to su mi stvarno najdraže osobe i svarno neznam kai bi bez njih…i pozzam još se one koji čitaju i šaljeju SRCEPARAJUČE PORUKE..
velikee pussike i ostavljajte komentarcheke=0)..sretansretan


MALO SLIKICI...

Image Hosting at ImageHosting.com

Image Hosting at ImageHosting.com

OVO SU NEKE STARE SLIKE..

Betty..

Image Hosting at ImageHosting.com



Kim i ja..

Image Hosting at ImageHosting.com

Dok smo još bili sedmačii..

Image Hosting at ImageHosting.com

Malo slikici s maruralca..

Betty i ja..

Image Hosting at ImageHosting.com

Mica..

Image Hosting at ImageHosting.com



| CoMeNtIrAj (26) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.