IME: Andreja
GODINE: 14 i pol
DATUM ROĐENJA: 14.09.1993.
HOROSKOP: Djevica
U SLOBODNO VRIJEME: sviram klavir,igram odbojku,rolanje,druženje s frendicama..
VOLIM:-dečke
-more
-svojega peseka
-izlete
-mobitele
-izlaske
-rolanje
-druženje s frendicama
-crvene motore
-iskrenost
-frendove i frendice
-skromnost
-parfeme
-lančiće

NE VOLIM:-laž
-dvoličnost
.zabrane
-umišljenost
-dosadu
-zadaće

NAJBOLJI FRENDOVI I FRENDICE:
-
Roberta,Majushkaa,Mica,Nikolina,
Ričko,Lana,Martina,Kika,Kim,Lela,
Anja,Tajana,Sany...
SLUŠAM: narodnjake,domeće.strani i techno
NAJBOLJE PJESME:-plava sirena
-marka
-moj dida i ja
-zidovi
-dobro jurto nikome
-april
-gde si
-život moj
-ne vjerujem
-ne volim te više
-obrati pažnnju……
PJEVAČI I PJEVAČICE KOJE SLUŠAM:
-Seka Aleksić
-Dara Bubamara
-Suzy
-Vela
-Rihanna
-SMS
-Red Hot Chili Papers
-Donna Ares…..

MOJA ABECEDA:


A-Andreja,moje ime..
-ananas/(mmm...)
-antilopa
B-Biograd,tam svaku godinu idem ne more
C-Capuchino
-crna olovka
-cedevita
Č-čakovec
D-Dona,moj pesek
E-Exposed,obavezno pratim na MTV-u
F-Fotoaparat
-filmovi(ali samo oni dobri))
G-Gepard,super životinja..
H-Hamburger
-haljine
I-Iskrenost
J-Jastuk..heh=)
K-Karlo,moj brat..
L-Lančići,obožavam ih nositi
LJ-ljubav..
M-Mama,osoba kojoj se divim..
-maskara
-mobitel
N-Nikolina,moja frendica
O-Osmjeh
P-Paefemi..
R-Roberta,moja naj frendica..
-rinčice
S-Shopping,moja najveća slabost..
Š-šal
T-Traperice
-Tata
U-Utrke
V-Visina,jako se je bojim..
Z-Zac Efron,najslađi glumac


TO SAM JA...
Image Hosting at ImageHosting.com


Image Hosting at ImageHosting.com

LINKOVI

kikach i kimmy
lilly
sanela
david
maja j.
petra
kimmy
mateja


Image Hosted by ImageShack.us

...evo vam malo slikica:

JENNIFER LOPEZ

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


PARIS HILTON

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

RIHANNA
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

XTINA
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

PUSSYCAT DOLLS
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

AVRIL LAVIGNE
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

BRITNEY SPEARS
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

BEYONCE
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

SLIKICE

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us










< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (2)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by ValE :)

Opis bloga

-bookich svima koji čitaju naš blog...=)
-ovo nam je prvi blogich i nadamo se da bude dobro ispal...:)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ABOUT US



Image Hosted by ImageShack.us
Shot with Digital at 2007-07-27

Image Hosted by ImageShack.us


-ja sam Roberta.., zovu me betty, beta, bet...wave:nut
idem u 7. razred,14 god.,... živim u strahonincu,za one koji ne znaju pokraj Čakovca...yeswink
rođena sam 25.08.93...
hobi:Image Hosted by ImageShack.us

mažoretkinjethumbupsmijeh,sviram klavirnobangludnamcor, rolanjeyesnaughtydead...

volim svoje društvo, frendice i frendove
čokoladu..heh...njaminut

svojega peseka Bubija..heh..smijehnut
zgodne decke..je,je..,kissnaughtynutcerek

NE VOLIMnononoooo,ne,ne
ljigave zivotinjeblabla(kukce i pajuke pogotovo)zaliven
učiti..bangpuknucuheadbangzijevno
...povijestbang,zemljopiszijev,keemmmiiiijuuzalivenbang
dvolične ljudeke...nononamcor
laž..,rolleyesno

srijeda, 19.12.2007.

KONAČNO NOVI POST....

roflEy....bok...konačno i mi pišemo novoga posta..bilo je i vreme..zadnji je bio "maturalac"..yay...ja i betty smo dobro..v školi ide..jučer smo bile na božičnome koncertu..da vi vidite kak je to smešno..i dosadno..dve vure treba stati na pozornici ..i još ova tam tuli..i si se smejeju..i jedna skoro padne s pozornice..rofl..i još smo ne mogle papati fine klipiče..tam vam nekoji ljudi tak smešni..npr..doide vam do mene jedna ženskica..i veli mi:.."a ve mi popevljemo.."..a ja sam se ne vupala smejati...rolleyesmoj tata pita mene i bet kam idemo..a velim pa kam drugam V ROTOR..Betty mi govori da bu išla pod zimskim praznicima..partyi ja bi išla s tobom...thumbupbožični koncert je završil kasno pa smo ja i betty ne stigle iti malo v in..headbangheadbangljubav..hmmmm..neznam ak mi ide..to bom vidla v petak..cerekja i betty vam idemo na SMS...jea...jedva čekam,več nebrem spati zbog toga..v gocu bu..kao gosti na plesnjaku..party:roflrofl..starci nas pustiju..i tak..pozzamo sve koji nas čitajuzujoi ostavljajte nam puno, puno... komentarcheki...wave



| CoMeNtIrAj (19) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.