subota, 26.08.2006.

živi,samo živi...

olalalla..evo me doma...dobre volje sam odma...
lud je ovaj život...lud...
sve je vrijedno ovog osjećaja...
živim punim plućima, možda na pogrešan način...
ali život je ionako kratak..
čemu se štedjeti..
nešto graditi da bi sutra krepo...
uživaj koliko možeš...
kako hoćeš...
neumjerno...
zašto se stavljat u kalupe normalnih ljudi...
obrazovanje
muž
djeca
mirovina
zar to nije pomalo ispuhano...

učiš, ne učiš, svejendo ionako snalažljivost uvijek prevlada...
dobro aj bar neko obrazovanje reda radi...
ali prisili se bit umjetnik čak i ako nisi...
svatko ima jednog skrivenog u sebi..
njima je najluđe...
posvojiš si koje dijete ako baš hoćeš..
ionako je previše napuštene...
mjenjaš muškarce kad ti dođe i kako ti dođe..
bez ikakve formalnosti ovo ono..
jebeš to...

ma sad se malo zajebavam..
tko zna što mene sutra čeka...
bilo kako bilo...
tražit ću sreću...
u kalupima bez kalupa...
pa što me god usreći...
možda već sutra drukčije budem razmišljala...
ali trudit ću se bit hedonist,pogotovo u onom što mi jako godi...
ali želim živjeti...
plakati, smijati se, tugovati, vrištati, veseliti se...
želim bit svoja..
prvo sebe voli...
lako je onda druge..
kad zavoliš sebe...
SVI PROBLEMI SU RIJEŠENI...

Možda se činim nekad tužna i depresivna ali moje opće stanje je pozitivno...
ja u svemu mogu nać zadovoljstvo jer sam skromna što se tiče sreće...
daj mi bilo kakve ljubavi i milog ljudskog kontakta i ja sam zadovoljena...

A i kad pogledaš da si 24 sata sretan i zadovoljan, ne bi bilo zanimljivo,zar ne?

ja ponekad stvarno uživam u tugi i svim "negativnim" ljudskim osjećajima..
jer nađem i tu čar...
prelijepo je nekad isplakat dušu...
Ma ja volim osjećat...
sve osim bijesa, jer kad sam bijesna spremna sam učiniti svašta...
nagla...
takvu se volim..
zvuči glupo...ali fascinaram samu sebe..
odnosno ne samu sebe, nego me fascinira čovjek..a ja sam čovjek..
i nepoznam se... čovjek se nikad nemože u potpunosti upoznati..
nikad...
jer ljudska psiha je tako zanimljiva i začuđujuća...
i kad kažeš da nekog znaš u dušu, lažeš samog sebe jer nitko sebe dovoljno ne pozna..
a kamoli druge..
drugo je kontrola...
ali toliko je različitih životnih situacija i nek mi nekto odgovori može li sebi 100 % garantirat da će se tako i tako ponašat..
ja ne..
i to mi je super...

Koliko sam se "nasrala".... čitam i nekako mi se ne čini da sam ja pisala...a znam da jesam..eto koliko je to čovjek zanimljiv...
čovjekova psiha je ..ma ne nalazim riječ da opišem koliko joj se divim...
a tek je zanimljiva kad se počneš poigravat s njom..
ponekad jako zanimljivo..ponekad bolno...ponekad neprocjenivo ugodno...ponekad svakako...
a ja se poigravam i to kako...
i briga me ...
šta ima bit bit će...
ja sam buntovnik i neću se stavljat u ograničene kalupe...
ja ću radit ono što mi se radi..
pa makar me i skupo koštalo...
o vrijedi bit drukčiji...
vrijedi...
jer pravilo kojeg se držim je da treba živjet svaki dan kao da ti je zadnji...
jer tko zna je li..
i zašto se onda ne prepustit onom što ti godi..
zašto granice..
zašto ovo..zašto ono...
užiaj kako hoćeš i koliko hoćeš jer tvoj život je samo tvoj život i dan ti je u ruke da radiš s njim što hoćeš...i imaš to pravo...
i zato nemojte imat predrasude ljudi..
svi smo posebni i drukčiji...
a tko zna možda sam ja samo obična...
a moja psiha govori nešto drugo...
hm zanimljivo je to...
kako ONA zna bit zanimljiva...
i promjeniva...
i to je njena čar...

a možda sam ja danas samo neuračunljiva...

pišem, pišem i ima li ovo smisla, šta kažete...

a možda se ona samo danas igra samnom...

ma kurva je ta psiha..kurva...

nikad neznaš kad će te zajebat..





<< Arhiva >>