< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (6)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

JAAAAA:


*Zovu me Lidija

*ne spavam puno,dovoljno mi je 5-6 sati. yes

*većina me smatra stidljivom i povučenom,
al kad me se bolje upozna.... wink

*mirna sam kao anđeo u školi...
tak da me nikad ne bi okrivili ak nest napravim.smijeh

*ponekad imam svoje loše dane kad sam tužna.... headbang

*al većinom prevladavaju sretni dani.... smijeh

*inače nisam ovisna o dečkima...

*moje frendice su:
-Anda wink (prezakon cura,luda,
s njom nikad nije dosadno...)
-Kiki thumbup (ona je zakoon!love ya!)
-Stefy kiss (jako,jako pametna,zabavna cura!)
-Ivana dead (pametna,jako dobra cura,da,da)
-Petra party (luda,zabavna,dobra cura)

*Od glazbe naj su mi:
-My chemical Romance
-Evanescence
-RHCP
-Linkin Park
-Papa Roach
-All American Rejescts
-Queen
-Ramones
-Gun's Roses
-Simple Plan
-Sum 41
-Fall Out Boy
-The Used
-Iron Maiden
-Bullet For My Valentine
-H.IM.
-Slipknot
-Thursday
-Taking Back Sunday
-Papa Roach
-3 Days Grace
-Nirvana

*Ne volim:
(eeh,puno toga...)
-umišljene
-fejkere
-laži
-idiote poput većine dečkiju
-tjelesni
-fiziku
-matematiku
-sebe najčešće
-mrzitelje životinja (lol)
-ljude koji mi se mješaju u život
-ummm,sam rekla glupane?
-dosadu zijev

*Volim:
-ove smjaliće: =) x) 8) ;-) :-)
-svoje frendice (tko ne)
-glazbu (velik dio mog života)
-strake
-ić van
-tenis
-čitat knjige
-pisat pjesme
-jesti njami (premda nisam debela!) yes
-košarku
-životinje osim kukaca
-engleski
-kemiju
-povijest
-biologiju

*To je to zasada.... kiss


POMOZITE ZEKI!!!
(__/)
(O.o )
(> <)
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do
SVJETSKE DOMINACIJE!!!


BLA BLA:





Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


POMOZITE ZEKI!!!
(__/)
(O.o )
(> <)
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do
SVJETSKE DOMINACIJE!!!

Linkovi:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Fitday

HPFF BLOGOVI:

Moj HPFF blog
Mary Matthews
Maya Courage
Keera Smith
Zara Ravenclaw
Munjena
Lindasy Kill

Image Hosted by ImageShack.us

I OSTALI BLOGOVI KOJE CITAM:
Bad Girl -jako fora cura,radi super bannere....YAY!
Image Hosted by ImageShack.us -MUNJENA!
Petra -cura iz moga razreda,dobra,zabavna...

Uvijek svoja -jako pametna cura,inteligentna,dobra...
AMI -cura piše prekrasne pjesme,dobra,moj uzor!
Little bitch -Super cura,dobra,pametna....


Image Hosted by ImageShack.us

sLiChIcE

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ponedjeljak, 12.02.2007.

Koga briga za naslov....

hej ljudi da vam se javim....meni je dosadno!!!zijevyes ....Kod mene nist posebno,sve po starom...Ja bila bolesna od subote do četvrtka,a u petak sam krenula u skolu....Kako mrzim kad sam bolesna...ne mogu ni ici na komp ni van i sve bezveze....Ali makar ne moram ic u skolu...Meni se neda koristiti ove kvacice...A ovak je bas kul...hehe.wink I onda opet u skolu...Jel moze kratica (sk.) ne da mi se pisat cijelo,pa tak da znate za buduce postove...I tak ja po cjele dane slusala glazbu...Bas mi se sviđa i simple plan....I MCR!(my chemical romance) i Cradel of flith i Bullet from my valentine i system,evanescence rules!YAY!Ja sam ok,dobro,hepi...hehe!roflwinkyes Ovaj post ce bit kratak jer nemam bas puno vremena i sutra uciti za diktat iz engleskog i matematiku...Jel itko cuo za diktat iz matematike?sad sam se tog sjetila....ne znam zast...Ugl. mrzim tjelesni...I sad jos imamo gimnastiku,ajd moram ja to prezivjet...I obozavam starke,u 3 mj. si kupujem nove!JEDVA CEKAM! ne vjerujem da ce biti original,sve tako imaju ako bi imali drugaciju potpis,bit ce posebne,jeeeeeeeee! Planiram tamno zelene,ili tamno plave tak neka tamnija nijansa neke tamne boje...hehe!I za kraj jedan spot...Obozavam youtube!





I ajde pa-pa!kissmahwave



| komentari (47) | print | # |

<< Arhiva >>