nedjelja, 15.04.2007.

opet gubim.. sebe..

..već počinjem misliti da sam potpuno blesava.. ima li smisla dati cijelu sebe u nesto sto od pocetka nema ni temelja ni smisla?

..ali naravno.. kad sam ja napravila išta smisleno.. kao da je lakše raditi greške pa plakati.. i plakati.. ponovo i ponovo..

..je li lakše? ..ili ja samo ne znam.. ne želim.. drugačije..

..eto ga.. još jedna moja tužaljka.. još jedanput mi nepodnošljiva bol kida grudi.. a zašto?

..zato jer previše volim.. da, volim.. ali ne sebe, jer tu lekciju još nisam naučila..

..iako nada sve više blijedi.. ponekad dolazi pitanje.. je li to zbilja nesto posebno? ..čak i da se dogodilo, bi li uspjelo? ..ili je to samo još jedna priča sa završetkom..

..želim napokon svoju priču bez kraja.. želim izgubiti sebe, ali ovaj put naći se u njemu..

..i opet idem dalje.. do nove prilike.. možda me ipak netko čeka.. ..tamo negdje daleko..

- 14:23 - Reci što ti je na srcu (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>