utorak, 27.02.2007.

smijem li..

..jučer sam prvi puta molila za nas.. u onoj tišini.. ta molitva je dosla tako prirodno.. i odmah iza nje misao.. smijem li to?.. ..zar zbilja postojimo mi..
..možda sanjam.. čini mi se da cu vjerovati tek kada te napokon vidim.. kad me uhvatiš za ruku.. i nasmiješiš se..
..previše smo plakali.. predugo tražili.. i zato se sad ovo čini toliko nestvarno..

..i nije mi teško čekati.. čak i onda kad se činilo da nema smisla, i tada sam čekala.. dala sam srce i zaboravila ga tražiti natrag.. a ti se nisi bunio..

..ponekad me strah.. ponekad previše brinem.. ..ali onda zazvoni telefon.. i zvuk tvog glasa s druge strane linije u jednom trenu rasprši sve sumnje..

..još uvijek čekam.. i brojim dane do tvog povratka.. ..ali čini mi se da više nisi tako daleko :)

- 11:37 - Reci što ti je na srcu (18) - Isprintaj - #

četvrtak, 22.02.2007.

opet sam tu..

..dugo me nije bilo.. i u međuvremenu se puno toga dogodilo.. puno toga promijenilo..

..ponovo sam sama.. ..ali nisam tužna.. čuvam lijepe uspomene.. i hodam dalje.. smiješak je skoro stalno na mom licu.. jer ovaj put imam osjećaj da koračam prema nekom cilju..
..
možda je to sve samo u mojoj glavi.. ali tko mi može zabraniti da se nadam.. moji snovi su samo moji.. i ako se potrudim.. ako vjerujem.. oni mogu postati stvarnost :)
..

- 15:03 - Reci što ti je na srcu (12) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>